Popular Posts!
-
Sunday, 25 December 2011 12:58 ယခင္ ရန္ကုန္ဘူတာႀကီး စီမံကိန္းလုပ္ရန္ လ်ာထားသည့္ ဒဂံုၿမိဳ႕သစ္(အေရွ႕ပိုင္း) ၿမိဳ႕နယ္အတြင္းရွိ ေျမကြက္အခ...
-
by FNG on June 23, 2012 HKT လက္မထပ္ ပဲ အတူေန သည့္ ဓေလ့ စရိုက္ (Living Together) အထက္ No String Attach ေခၚ ခ်စ္ႀကိဳက္မႈ သံေယာဇဥ္ ေႏွာင္ႀကိဳး ...
-
27 February 2013 |By Popular News ထားဝယ္စီ မံကိန္းကို စင္ကာပူ၊ မေလးရွားႏုိင္ ငံမွ ဖ်က္လိုဖ်က္ ဆီးလုပ္ေန သည္ဟုစီမံ ကိန္းေထာက္ခံ သူမ်ာ...
-
The Iron Lady is a 2011 British biographical film based on the life of Margaret Thatcher (1925–2013), the longest-serving Prime Mini...
-
ခင္မ်ဳိးသြယ္ ေအာက္တုိဘာလ ၂၄ ရက္ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ရန္ကုန္ (မဇၩိမ) ။ ။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ အိမ္ျခံေျမ ေစ်းကြက္မွာ အခ်ဳိ႕ေနရာမ်ားတြင္ ...
-
Celebrity News Posted on February 5, 2019 Author အိုမို.. အိုမို… <3 ေမာ္ဒယ္လ္ေတြထဲမွာ Victoria Secret Model ဆိုရင္ကို လံုးဝ အလန္းစား...
-
I Myanmar House.com စတင္တည္ေထာင္ခဲ့သူ ဦးေနမင္းသူဟာ ေဖ့ဘုတ္လႈမူကြန္ယက္ေတြမွ တစ္ဆင့္ ျမန္မာနိုင္ငံရဲ့ အသက္ငယ္ဆံုးေသာ မီလီယံနာလို့ လူ...
-
အြန္လိုုင္းေပၚက The Melting Pot 4 U မွာ တင္ထားတာေတြ႕လိုု႔ ကူးယူၿပီး ရွယ္လိုုက္ပါတယ္.... နာမည္မႀကီးခ်င္ေတာ့ ဒီလိုုဒုုကၡေလးေတြႏွင့္ ျဖတ္...
Sunday, May 12, 2019
UB103 ရန္ကုန္- မႏၲေလး- ရန္ကုန္ ခရီးစဥ္ကို UB 103 MNA Embraer 190AR နဟမႏၱေလးတံတားဦးေလဆိပ္ဆင္းစဥ္ Nose Landing Gear ေရွ့ဘီးခ်မရ
Saturday, May 11, 2019
April 2019 မွာ IMF ကထုတ္ျပန္ တဲ႕ျမန္မာ့ စီးပြားေရး သုံးသပ္ခ်က္-လက္ရွိမွာ စီးပြားေရးက်ဆင္းေနေၾကာင္း
2018 ARTICLE IV CONSULTATION—MYANMAR by Let's Save Myanmar on Scribd
Thursday, May 9, 2019
ရာသီဥတုပူျပင္းတဲ့အခ်ိန္မွာ သတိထားသင့္တဲ့ မ်က္စိနာေရာဂါ (သို႔) မ်က္ေျမႇးေရာင္ေရာဂါ
စစ္သားမလုပ္သင့္ေတာ့တဲ့ တိုင္းျပည္
ဘဏ္မွာ ေခ်းေငြရဖို႔လုပ္ငန္းရွင္တခ်ိဳ႕ ပုံစံမ်ိဳးစုံနဲ႔ လိမ္လည္"
စင္ကာပူကုမၸဏီက ေနျပည္ေတာ္တြင္ တစ္ႏွစ္တန္ ငါးေသာင္းက် ဆန္စက္တည္
အႏၱရာယ္ကင္းေ၀း အလွကုန္ေဆး
Wednesday, May 8, 2019
EP လား၊ S pass လား? ရတဲ့ လခ မွန္ဖို႔ အေရးႀကီးတယ္
Biman ရန္ကုန္ကြင္းမွာ ေလယာဥ္ overruns ျဖစ္...
ေဆာက္ပါလုိ႔လည္းမေျပာဘုူး မေဆာက္နဲ႔လုိ႔လည္းမေျပာဘူး! သဘာဝပတ္ဝန္းက်င္မဟုတ္ရင္ စဥ္းစားသင့္တဲ႔အခ်က္တခ်က္!
Tuesday, May 7, 2019
ဘ႑ာႏွစ္သုံးႏွစ္အတြင္း က်ပ္ ၁၈ ဘီလ်ံေက်ာ္ အရႈံးေပၚခဲ့သည့္ ျမန္မာ့အမ်ိဳးသားေလေၾကာင္းလိုင္း၏ လုပ္ငန္းလည္ပတ္မႈ ၂၀၁၈ ေျခာက္လဘ႑ာႏွစ္တြင္လည္း က်ပ္ ၃ ဒသမ ၇ ဘီလ်ံေက်ာ္ လိုေငြျဖစ္ေပၚ

ကုမ္ပဏီအသွင်ကူးပြောင်း၍ လုပ်ငန်းဆောင်ရွက်နေသည့် မြန်မာ့အမျိုးသားလေကြောင်းလိုင်းအနေဖြင့် အရှုံးပေါ်နေဆဲဖြစ်ပြီး ဘဏ္ဍာနှစ်သုံးနှစ်အတွင်း ကျပ် ၁၈ ဘီလျံကျော် အရှုံးပေါ်ခဲ့ကြောင်း ပြည်ထောင်စုလွှတ်တော် ပြည်သူ့ငွေစာရင်းပူးပေါင်းကော်မတီ “ပြည်ထောင်စုစာရင်းစစ်ချုပ်၏ ၂၀၁၆ -၂၀၁၇ ဘဏ္ဍာရေးနှစ် စစ်ဆေးတွေ့ရှိချက် အစီရင်ခံစာအပေါ် လေ့လာတွေ့ရှိချက်နှင့် သဘောထားမှတ်ချက်” အစီရင်ခံစာတွင် ဖော်ပြထားသည်။
၂၀၁၃-၂၀၁၄ ခုနှစ်မှစ၍ ပြည်ထောင်စုဘဏ္ဍာရန်ပုံငွေပြင်ပမှ လုပ်ငန်းဆောင်ရွက်ခဲ့သည့် မြန်မာ့အမျိုးသားလေကြောင်းလိုင်း အနေဖြင့် မြန်မာ့လေကြောင်းက ပိုင်ဆိုင်ခဲ့သည့် ငွေကြေး၊ ရွှေ့ပြောင်း /မရွှေ့ပြောင်းနိုင်သည့် ပစ္စည်းများနှင့် ပြောင်းရွှေ့တာဝန်ထမ်းဆောင်သည့် ဝန်ထမ်းများ၏ ပင်စင်လစာများကိုလည်း တာဝန်ယူနေရပြီး ၂၀၁၅-၂၀၁၆ ဘဏ္ဍာနှစ်တွင် ကျပ် ၈ ဒသမ ၉၆၂ ဘီလျံ၊ ၂၀၁၆-၂၀၁၇ ဘဏ္ဍာနှစ်တွင် ကျပ် ၅ ဒသမ ၆၉၅ ဘီလျံနှင့် ၂၀၁၇-၂၀၁၈ ဘဏ္ဍာနှစ်တွင် ကျပ် ၃ ဒသမ ၄၀၁ ဘီလျံ အရှုံးပေါ်ခဲ့ကြောင်း သိရသည်။
ထို့ပြင် ၂၀၁၈ ဘဏ္ဍာနှစ်တိုတွင်လည်း မြန်မာ့အမျိုးသားလေကြောင်းလိုင်းအနေဖြင့် မူလဝင်ငွေလျာထားချက်တွင် ကျပ် ၈၁၉၃၃ သန်းကျော် လျာထားပြီး အသုံးစရိတ်အဖြစ် ကျပ် ၇၈၅၁၁ သန်းကျော်လျာထားကာ ကျပ် သန်း ၃၄၀၀ ကျော် ပိုငွေပြရန် လျာထားခဲ့သော်လည်း ဝင်ငွေလျော့ကျမှုကြောင့် ယာယီစာရင်းတွင် ၂၀၁၈ ခြောက်လကာလအတွက် မြန်မာ့အမျိုးသားလေကြောင်းလိုင်း၏ ဝင်ငွေမှာ ကျပ် ၇၄၃၇၆ သန်းသာရှိခဲ့ပြီး အသုံးစရိတ်မှာ ကျပ် ၇၈၀၈၇ သန်းအထိရှိခဲ့သဖြင့် ကျပ်သန်း ၃၇၁၀ ကျော်လိုငွေပြကာ အရှုံးပေါ်ခဲ့ခြင်းဖြစ်ကြောင်း သိရသည်။
မြန်မာ့အမျိုးသားလေကြောင်းလိုင်းအနေဖြင့် အရှုံးပေါ်နေဆဲဖြစ်သော်လည်း အရှုံးသက်သာမှုရှိလာနေပြီး လတ်တလောတွင် လေယာဉ် ၁၅ စင်းဖြင့် ပြည်တွင်းခရီးစဉ် မြို့ပေါင်း ၂၇ မြို့နှင့် ပြည်ပခရီးစဉ်များ ပြေးဆွဲမှုများ ပြုလုပ်နေသည်။ ထိုသို့ပြေးဆွဲနေမှုများကြောင့် ၂၀၁၅-၂၀၁၆ ဘဏ္ဍာနှစ်တွင် ခရီးသည် ၅၈၇ç၂၇၂ ဦး၊ ၂၀၁၆-၂၀၁၇ ဘဏ္ဍာနှစ်တွင် ခရီးသည် ၁ç၀၂၇ç ၉၀၄ ဦး၊ ၂၀၁၇-၂၀၁၈ ဘဏ္ဍာနှစ်တွင် ခရီးသည် ၁ç၄၂၅ç၄၃၉ ဦးအထိ တိုးတက်စီးနင်းခဲ့သည်ဟု “ပြည်ထောင်စုစာရင်းစစ်ချုပ်၏ ၂၀၁၆-၂၀၁၇ ဘဏ္ဍာရေးနှစ် စစ်ဆေးတွေ့ရှိချက်အစီရင် ခံစာအပေါ်လေ့လာတွေ့ရှိချက်နှင့် သဘောထားမှတ်ချက်” အစီရင်ခံစာတွင် ဖော်ပြထားသည်။
ထိုသို့ အရှုံးပေါ်နေမှုများအတွက် ပြည်ထောင်စုစာရင်းစစ်ချုပ်က အကြံပြုရာတွင် ဝယ်ယူပြီးနှစ်နှစ်အတွင်း လေယာဉ်များပျက်စီးမှုမှာ မြန်မာ့အမျိုးသားလေကြောင်းအနေဖြင့် ဝယ်ယူရေးတွင် အားနည်းချက်များ ရှိနေသဖြင့် ဝယ်ယူရေးဆိုင်ရာမူဝါဒ၊ လုပ်ထုံးလုပ်နည်းအားနည်းချက်များကို ပြန်လည်သုံးသပ် စိစစ်သင့်ကြောင်းနှင့် မြန်မာ့အမျိုးသားလေ ကြောင်းလိုင်း၏ ငွေစာရင်းဖွင့်လှစ်မှုများအား စီမံကိန်းနှင့်ဘဏ္ဍာရေးဝန်ကြီးဌာန၏ အမိန့်ကြော်ငြာစာနှင့်အညီ လိုက်နာရန် လိုအပ်နေကြောင်း အကြံပြုခဲ့သည်။ ထို့ပြင် အရှုံးဖြစ်ပေါ်မှုလျော့နည်း၍ အမြတ်များ ပိုမိုရရှိလာစေရန် ကုန်ကျစရိတ်လျှော့ချ၍ ဝင်ငွေများ ပိုမိုရရှိလာစေမည့် ပိုမိုကောင်းမွန်သည့် နည်းလမ်းကောင်းများ၊ စျေးကွက်စီးပွားရေးစနစ် နှင့် လိုက်လျောညီထွေဖြစ်ပြီး ပိုမိုယှဉ်ပြိုင်နိုင်စေမည့် ကောင်းမွန်သောဝန်ဆောင်မှုများ၊ ဘေးကင်းလုံခြုံ၍ အများပြည်သူယုံကြည်စိတ်ချရသည့် လေကြောင်းလိုင်းအဖြစ် နာမည်ကောင်းရစေမည့် အစီအမံများ ရေးဆွဲချမှတ် အကောင်အထည်ဖော် ဆောင်ရွက်သင့်ကြောင်း အကြံပြုထားသည်။