ကမၻာတစ္ဝန္းက Apple (+ 0.86% aapl) နွင့္ Samsung (ssnlf + 4.00%) ေဈးကြက္၏အေျကာင္းတတိယအဘို့အစာရင္းကိုင္, ေဈးကိုအဆမတန္ျမွစမတ္ဖုန္းေရာင္းအားလွြမ္းမိုး။ ဒါေပမယ့္ကမၻာ့စီးပြားေရးအေရာင္းရဆံုးစာအုပ္အျဖစ္စာရင္းတြင္လာမည့္အမ်ားအျပားအမည္မ်ားကိုစုေပါင္းျကီးနွစ္ခုအျဖစ္နီးပါးအျဖစ္အမ်ားအျပားဟန္းဆက္မ်ားေရာင္းခ်ေျကာင္းေလးနိမ့္တန္ဖိုးနည္းတရုတ္ျပိုင္ဖက္မ်ားပါဝင္သည္။
တရုတ္နိုင္ငံ၏စမတ္ဖုန္းေဈးကြက္မွာေတာ့ကမၻာ့အျကီးဆံုး, ေလးခုကုမၸဏီမ်ားမွနီးကပ္စြာအေရအတြက္ကို-One အစက္အေျပာက္မွာအလွည့္ယူျပီး, ေနာက္ဆံုးေသာနွစ္အနည္းငယ္အတြင္းျပိုင္ဘက္ကိုက္ညီျပီ။ ေဆာက္လုပ္ဖို့ပိုက္ဆံလိပ္ေခါင္းဆံုးရံႈးဖို့ဆနၵရွိအသစ္ကျပိုင္ဘက္အျမဲရွိပါတယ္အျဖစ္ (ေအာက္တြင္ေဖာ္ျပထားေသာဇယားအတြက္ကိန္းဂဏန္းမ်ားသုေတသနကုမၸဏီ IDC မွမွတဆင့္, 2016 ၏တတိယသံုးလပတ္ကေနျဖစ္ျကသည္။ ) တရုတ္နိုင္ငံတြင္ခံနံပါတ္ 1, သို့ေသာ္, ေသခ်ာေပါက္အလြန္အျမတ္အစြန္းမဟုတ္ပါဘူး ေဈးကြက္ပမာဏ။
မျကာေသးမီနွစ္မ်ားတြင္ Huawei ကကမၻာ့နံပါတ္ 3 စမတ္ဖုန္းထုတ္လုပ္သူမ်ားနွင့္သိသိသာသာကမၻာလံုးဆိုင္ရာေျခရာနွင့္အတူပထမဦးဆံုးတရုတ္ဖုန္းထုတ္လုပ္သူျဖစ္လာ, အထုပ္ထဲကျကိုးပဲ့သိရသည္။ သစ္ တစ္ခုအဂၤါရပ္ေဆာင္းပါးမွာေတာ့ Fortune မဂၢဇင္း အေတြ့အျကံု Huawei ၏ဆယ္စုနွစ္ဆက္သြယ္ေရးကြန္ရက္ပစၥည္းကိရိယာမ်ားေအာင္နွင့္ေရာင္းခ်ေနပံုကိုျပသပါကပိုမိုေကာင္းမြန္ဖုန္းမ်ားတည္ေဆာက္ျခင္းနွင့္အေမရိကန္ျပည္ေထာင္စု-တိုးျမွင္င္း၏ကိုယ္ေရးအက်ဉ္းကိုနွ ၄င္း၏အျမတ္အစြန္း၏ထင္ရွားျခြင္းခ်က္
ကမၻာတစ္ဝွမ္း-နွင့္အတူေဈးကြက္မ်ားတြင္ဆက္ဆံေရးထူေထာင္ကူညီေပးခဲ့သည္။
Fortune မဂၢဇင္းက Apple နွင့္ Samsung တကမၻာလံုးဖမ္း ၄င္း၏အခြင့္အလမ္းေတြကို Handicap မွ Huawei ၏အားသာခ်က္မ်ားနွင့္၄င္း၏အတားအဆီးျကည့္ပါတယ္။
ဤတြင္ Huawei နွင့္၄င္း၏အဓိက တရုတ္ျပိုင္ဖက္တစ္ဦးအျမန္အကြက္တြင္လမ္းညွြန္ပါတယ္။
Oppo
ဘီလ်ံနာ Duane Yong Ping ကပိုင္ဆိုင္ Oppo, ေက်းလက္ေဒသတရုတ္ (က 200,000 လက္လီေနရာမ်ားတြင္ရွိျပီးဘယ္မွာ) နွင့္အေရွ့ေတာင္အာရွရွိေဈးသက္သာဖုန္းမ်ားေရာင္းခ်ゞင္း၏အမည္ကိုဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။ ゞင္း၏ R9S တရုတ္အေနနဲ့ iPhone ကို 7-တစ္အနိုင္ရပံုေသနည္းတစ္ခုအတိအက်ကိုမိတၱူနဲ့တူလွပါတယ္။
Vivo
ထို့အျပင္ Duane ကပိုင္ဆိုင္ Oppo ရဲ့အစ္မအမွတ္တံဆိပ္ Vivo, မ်ားအတြက္ေဈးကြက္ကゞင္း၏စမတ္ဖုန္းမ်ား '' ကင္မရာ, selfie-အစြဲအလမ္းတရုတ္နိုင္ငံတြင္အဓိကေရာင္းပြိုင့္အေပၚအေလးေပး။ celebrity ေထာက္ခံခ်က္နွင့္တရုတ္တို့အတြက္ NBA ゞင္း၏စပြန္ဆာအမွတ္တံဆိပ္ propelled ပါျပီ။
Huawei
အဆိုပါကြန္ရက္ပစၥည္းကိရိယာမ်ားကုမၸဏီျကီး 2016 ခုနွစ္တြင္ဖုန္းမ်ားတစ္ခုခန့္မွန္းေျခ $ 26.5 ဘီလီယံတန္ဖိုးရွိကိုေရာင္း, ဒါမွမဟုတ္ 140 သန္းဟန္းဆက္။ ဒါဟာအဘယ္သူ၏ထုတ္ကုန္ေယဘုယ်အားျဖင့္ဥေရာပတိုက္တြင္ယင္း၏ခိုင္မာတဲ့မျကာေသးမီတိုးတက္မႈနႈန္းကိုရွင္းျပကူညီေပးသည္ျဖစ္ေသာအရည္အေသြးျပည့္-in ကို Samsung ရဲ့နဲ့အတူတန္းတူျဖစ္ျခင္းအျဖစ္ရႈျမင္ေနျကသည္ကိုသာတရုတ္ phonemaker ပါပဲ။
Huawei ကအေပၚကိုပိုမိုအဘို့, ကြ်န္ေတာ္တို့ရဲ့အဂၤါရပ္ကိုဖတ္ျပီး "Huawei က Apple နွင့္ Samsung ဖမ္းနိုင္သလား?"
Xiaomi
Xiaomi ၏ဖုန္းမ်ားကို 2014 ခုနွစ္တြင္ အေပါင္းတို့သေဒါသ, သာမန္ျပန္လည္သံုးသပ္ျခင္းမ်ားနွင့္လက္လီျဖန့္ျဖူးေနတဲ့မရွိျခင္းအားျဖင့္ထိခိုက္ေစနီးပါးအျဖစ္လ်င္ျမန္စြာသူတို့ hits ျဖစ္လာခဲ့သည္အျဖစ္မ်က္နွာသာထဲကက်သြားျကသည္။ အဆိုပါယခင္ကအြန္လိုင္း-ေရာင္းအားသာကုမၸဏီလက္လီစတိုးဆိုင္မ်ားဖြင့္ရန္ျကီးမားေသာတြန္းအားေအာင္ျဖစ္ပါတယ္။
ဤေဆာင္းပါး၏တစ္ဦးကဗားရွင္းအမည္ရသည့္အဂၤါရပ္၏တစ္စိတ္တစ္ေဒသအျဖစ္ေဖေဖာ္ဝါရီလ 1, 2017 ခုနွစ္ Fortune မဂၢဇင္း၏ျပႆနာေပၚလာေသာ "ဟြာေဝးမ်ားအတြက္ကမၻာ့ဖလားနဲ့ Big လံုေလာက္ပါတယ္။ "
Ref:http://fortune.com/2017/01/24/china-smartphones-oppo-vivo-huawei-xiaomi/
No comments:
Post a Comment