Popular Posts!

Sunday, May 12, 2019

UB103 ရန္ကုန္- မႏၲေလး- ရန္ကုန္ ခရီးစဥ္ကို UB 103 MNA Embraer 190AR နဟမႏၱေလးတံတားဦးေလဆိပ္ဆင္းစဥ္ Nose Landing Gear ေရွ့ဘီးခ်မရ


ယေန႔ ၁၂/၀၅/၂၀၁၉ ရက္ေန႔ ၀၇၁၅နာရီတြင္ျမန္မာအမ်ိဳးသားေလေၾကာင္းလိုင္း ၏ခရီးစဥ္အမွတ္ UB103 ရန္ကုန္- မႏၲေလး- ရန္ကုန္ ခရီးစဥ္ကို ေလယာဥ္အမွတ္ XY-AGQ , Embraer 190AR ႏွင့္ ခရီးသည္ ၈၂ ဦးတင္ေဆာင္၍Captain ျမတ္မိုးေအာင္၊ FO ေကာင္းဆက္လင္း၊ FOမ်ိဳး သီဟေအာင္၊   cabin crew မ်ားအျဖစ္ မခ်ယ္ရီျမင့္၊ မေကဂ်ာဆန္ေအာငိ၊မခိုင္ဇာလင္း၊မဥမၼာေအာင္ တို႔  ေမာင္းႏွင္ ပ်ံ သန္းရာ မႏၲေလး ေလဆိပ္သို႔ ဆင္းခ်ိန္ ၀၈၁၇ ခ်ိန္ တြင္ ေလယာဥ္ဘီးခ်ရာ Nose Landing Gear မက် ေၾကာင္း ေတြ႕ရွိရသျဖင့္ Captain မွ Emergency procedure အရ ေဆာင္ရြက္ရာတြင္လည္း Nose Landing Gear သည္ က်မလာပါ။ ထို႔အတြက္ Captain မွ ေလေၾကာင္းထိန္းေမွ်ာ္စင္သို႔ Nose Landing Gear က်မက် ၾကည့္ေပးပါရန္ ၂ ႀကိမ္ဝဲပတ္ပ်ံသန္းျပခဲ့ပါသည္။
ထို႔ေနာက္ ေလယာဥ္ဆီကုန္ေစရန္ ဝဲပတ္ပ်ံသန္းၿပီးေနာက္ ၀၉၀၉ နာရီ တြင္ Runway 17 အတိုင္း Emergency landing ျပဳလုပ္ခဲ့ရာ ေျပးလမ္း ၄၅၀၀ ေပ
တြင္
ေလယာဥ္ဦးစိုက္အေနအထားႏွင့္ရပ္တန္႔ၿပီးေနာက္ ေလယာဥ္Cabin Crew အဖြဲ႕မွ ခရီးသည္မ်ားအား Emergency Evacuations Proceduresအတိုင္း သတ္မွတ္ခ်ိန္အတြင္းၿပီးစီးေအာင္ ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ခဲ့ပါသည္။

ခရီးသည္၊ ေလယာဥ္အဖြဲ႕သားမ်ား တစ္စံုတစ္ရာ ထိခိုက္ခဲ့ျခင္းမရွိပါ။

အဆိုပါျဖစ္စဥ္တြင္ ပါဝင္ခဲ့ေသာ ခရီးသည္မ်ားကို လည္း ERP( Emergency Response Plan) ႏွင့္အညီ ေဆာင္ရြက္ေပးခဲ့ပါသည္။

ျမန္မာအမ်ိဴးသားေလေၾကာင္းလိုင္းအေနျဖင့္ တင္ျပပါျဖစ္စဥ္တြင္ ေလယာဥ္အဖြဲ႕သားမ်ား ႏွင့္ ညီၫြတ္စြာ ေဆာင္ရြက္ခဲ့ေသာ ခရီးသည္မ်ားအားလည္းေကာင္း၊ ေလယာဥ္အေရးေပၚ အေျခအေန ၌ ဆံုးျဖတ္ခ်က္မွန္ကန္စြာ ႏွင့္ ေဘးကင္းစြာ ေမာင္းႏွင္ေပးခဲ့ေသာ Captain ျမတ္မိုးေအာင္၊   
FO ေကာင္းဆက္လင္း၊ FOမ်ိဳး သီဟေအာင္၊  တို႔အားလည္းေကာင္း၊ cabin crew မ်ားအျဖစ္မခ်ယ္ရီျမင့္၊
မေကဂ်ာဆန္ေအာင္၊ မခိုင္ဇာလင္း၊မဥမၼာေအာင္တို႔အား လည္းေကာင္း ေက်းဇူးတင္ရွိပါေၾကာင္း ႏွင့္ ခ်ီးက်ဴးမွတ္တမ္းတင္ ဂုဏ္ျပဳ အပ္ပါေၾကာင္း တင္ျပလိုက္ရပါသည္။

On 12/05/2019; 0715AM, UB103 RGN-MDL, Embraer 190 XYAGQ, flew by Captain Myat Moe Aung,  FO Myo Thiha Aung, FO Kaung Set Lwin, Purser Cherry Myint and 3 cabin crew. 
Captain made RNAV approach RW17 to MDL. But Nose landing gear disagreed when landing gear down on EICAS message. Captain did emergency landing gear down procedure but still happened. He did two flight path in front of ATC to check nose landing gear down or not. 
Then Captain followed emergency procedures and did the fuel burn out to reduce the landing weight. At 0909AM, he made the safe landing with no casualties and no injuries on board. Also all cabin crew did the proper emergency evacuations to all. 

Myanmar National Airlines would like to appreciate highly and thanks a lots to all on board passengers and our crews. 

We like to keep all UB flight in higher safety standards.

No comments:

*** လာလည္ေသာအေပါင္းအသင္းမ်ား မိမိ ASN GROUP ONLINE SHOP ကေန သင္တိုု႔အလိုုရွိေသာပစၥည္းမ်ားကိုု ရွာေဖြၿပီး ORDER မွာလိုု႔ရေနပါၿပီ ***

ASNGROUP WAREHOUSE DEALS DEEPS DISCOUNT!