ဇူလုိင္လ ဒုတိယပတ္အတြင္းရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ကားေစ်းကြက္အေျခအေန မွာ အေရာင္းအ၀ယ္ေအးေနၿပီး ကားသစ္မ်ားအေရာင္းမွာလည္း အသင့္ အတင့္သာရွိေၾကာင္း သိရသည္။ ကားပြဲစားတန္းမ်ားတြင္ လူစည္ကားေန ေသာ္လည္း အေရာင္းအ၀ယ္ထင္သေလာက္မျဖစ္ၾကပဲ၊ ျဖစ္ခဲ့ပါကလည္း ေခါင္ကား၊ ကားသန္႔မ်ားႏွင့္ စီအန္ဂ်ီသုံး ဗင္ကားသန္႔မ်ားသာ အေရာင္း အ၀ယ္ရွိေနေၾကာင္း သိရသည္။
လတ္တေလာ ၀ုိင္းထဲရွိ ေစ်းကြက္မွာ ယခင္ကဲ့သုိ႔ ႀကိဳက္ေရာင္း၊ ႀကိဳက္၀ယ္ မဟုတ္သလုိ ေကာင္းေပ့ၫႊန္ေပ့ကားမ်ား သာ ေရာင္းထြက္ ႏုိင္ၿပီး၊ ကားသစ္မ်ားမွာ မ်ားေသာအားျဖင့္ အမည္ေပါက္မရရွိသျဖင့္ စဥ္း စား၀ယ္ယူမႈမ်ားသာရွိေၾကာင္း၊ ကားသန္႔အမ်ားအျပားအား စိတ္ႀကိဳက္ ေရြး
၀ယ္ယူခြင့္ရွိသည့္ ကားအေရာင္းျပခန္းမ်ားတြင္သာ ၾကည့္႐ႈသူမ်ား လာသလုိအ၀ယ္ လည္းမ်ားလာေၾကာင္း၊ ေနာက္ပုိင္းတြင္ ကားအေရာင္း ျပခန္းမ်ားမွာလည္း ဘဏ္အရစ္က်ေငြေခ်စနစ္ မ်ားျဖင့္ ႏွစ္ရွည္ကာလ အခ်ိန္သတ္မွတ္ေပးကာ ကိုယ္ပုိင္ယာဥ္ျဖစ္ေစ၊ အငွားယာဥ္ (တကၠစီ)ျဖစ္ ေစ
၀ယ္ယူခြင့္ရရွိေရး ေဆာင္ရြက္ေပး လာျခင္းအတြက္ေ ၾကာင့္ပင္ ျဖစ္ ေၾကာင္း သိရသည္။
ကားတင္သြင္းခြင့္မူ၀ါဒမ်ား ထပ္မံေျဖေလွ်ာ့လာၿပီးေနာက္ပုိင္းတြင္ ကားအေရာင္းအ၀ယ္မ်ားမွာ ယခင္ႏွစ္ႏွင့္ စာလွ်င္ ေအးေနၿပီး လူအမ်ား မွာ အေျပာင္းအလဲမ်ားေၾကာင့္ ထပ္မံေစ်းက်ခဲ့လ်င္ဆုိသည့္ အေတြး ႏွင့္ခ်ိန္ဆ၍ မ၀ယ္ဘဲေ စာင့္ၾကည့္ေနၾကသျဖင့္ ကားအေရာင္းအ၀ယ္ ပုိ ေအးလာရျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း အေပၚ၀ုိင္းယာဥ္၀ယ္ေရာင္း ကုိျမင့္ေက်ာ္မွေျပာ သည္။
လတ္တေလာ အငွားယာဥ္ (တကၠစီ)ေစ်းကြက္မွာ အက်ဘက္သုိ႔ ဦးတည္ေနကာ ၿပီးခဲ့သည့္လအတြင္း ထုတ္ျပန္ခဲ့ေသာ ယာဥ္မူ၀ါဒသစ္ ေၾကာင့္ တကၠစီယာဥ္ေဟာင္း (အကၡရာတစ္လုံးတည္း ယာဥ္ေဟာင္း)မ်ား အ၀ယ္မရွိျဖစ္သြားၿပီး CNG သုံး တကၠစီယာဥ္မ်ားသာ က်ပ္သိန္း ၆၀ ပတ္လည္ ေစ်းတန္းတစ္ရပ္ျဖင့္သာ အေရာင္းအ၀ယ္ျဖစ္ေတာ့ေၾကာင္း သိရသည္။ တကၠစီမူ၀ါဒအသစ္ သတ္မွတ္သည္မွာ မၾကာေသးသျဖင့္ ၎ယာဥ္အုိ/ေဟာင္းတကၠစီပုိင္ရွင္အမ်ားစုမွာ ေငြေၾကးမျပည့္စုံမႈေၾကာင့္ လည္းေကာင္း၊ အကၡရာတစ္လုံး တကၠစီမ်ား (က) တန္း၊ (ခ) တန္း ေလလံ တကၠစီကား ယာဥ္ေဟာင္းမ်ားမွာ လတ္တေလာ ေန႔စဥ္
၀င္ေငြရရွိေရး သာ ဦးတည္ေနရသျဖင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ေနရာအႏွံ႔တြင္ အုိ/ေဟာင္းတကၠစီ မ်ားသာ မ်ားျပားေနေၾကာင္း၊ ေငြေၾကးတတ္ႏုိင္သည့္ ကုမၸဏီမ်ား၊ အစု အဖြဲ႕မ်ားၿမိဳ႕ေတာ္တကၠစီအျဖစ္ အမ်ားအျပားတင္သြင္းလာမွသာ ၿမိဳ႕ျပ အဂၤါရပ္ႏွင့္ညီၫြတ္လာမည္ျဖစ္၍ ေဆာင္ရြက္ေစလုိေၾကာင္း တကၠစီအၿမဲ ငွားရမ္းသုံးစြဲေနသူ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ခံတစ္ဦးမွ ေျပာသည္။
၀ယ္ယူခြင့္ရွိသည့္ ကားအေရာင္းျပခန္းမ်ားတြင္သာ ၾကည့္႐ႈသူမ်ား လာသလုိအ၀ယ္ လည္းမ်ားလာေၾကာင္း၊ ေနာက္ပုိင္းတြင္ ကားအေရာင္း ျပခန္းမ်ားမွာလည္း ဘဏ္အရစ္က်ေငြေခ်စနစ္ မ်ားျဖင့္ ႏွစ္ရွည္ကာလ အခ်ိန္သတ္မွတ္ေပးကာ ကိုယ္ပုိင္ယာဥ္ျဖစ္ေစ၊ အငွားယာဥ္ (တကၠစီ)ျဖစ္ ေစ
၀ယ္ယူခြင့္ရရွိေရး ေဆာင္ရြက္ေပး လာျခင္းအတြက္ေ ၾကာင့္ပင္ ျဖစ္ ေၾကာင္း သိရသည္။
ကားတင္သြင္းခြင့္မူ၀ါဒမ်ား ထပ္မံေျဖေလွ်ာ့လာၿပီးေနာက္ပုိင္းတြင္ ကားအေရာင္းအ၀ယ္မ်ားမွာ ယခင္ႏွစ္ႏွင့္ စာလွ်င္ ေအးေနၿပီး လူအမ်ား မွာ အေျပာင္းအလဲမ်ားေၾကာင့္ ထပ္မံေစ်းက်ခဲ့လ်င္ဆုိသည့္ အေတြး ႏွင့္ခ်ိန္ဆ၍ မ၀ယ္ဘဲေ စာင့္ၾကည့္ေနၾကသျဖင့္ ကားအေရာင္းအ၀ယ္ ပုိ ေအးလာရျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း အေပၚ၀ုိင္းယာဥ္၀ယ္ေရာင္း ကုိျမင့္ေက်ာ္မွေျပာ သည္။
လတ္တေလာ အငွားယာဥ္ (တကၠစီ)ေစ်းကြက္မွာ အက်ဘက္သုိ႔ ဦးတည္ေနကာ ၿပီးခဲ့သည့္လအတြင္း ထုတ္ျပန္ခဲ့ေသာ ယာဥ္မူ၀ါဒသစ္ ေၾကာင့္ တကၠစီယာဥ္ေဟာင္း (အကၡရာတစ္လုံးတည္း ယာဥ္ေဟာင္း)မ်ား အ၀ယ္မရွိျဖစ္သြားၿပီး CNG သုံး တကၠစီယာဥ္မ်ားသာ က်ပ္သိန္း ၆၀ ပတ္လည္ ေစ်းတန္းတစ္ရပ္ျဖင့္သာ အေရာင္းအ၀ယ္ျဖစ္ေတာ့ေၾကာင္း သိရသည္။ တကၠစီမူ၀ါဒအသစ္ သတ္မွတ္သည္မွာ မၾကာေသးသျဖင့္ ၎ယာဥ္အုိ/ေဟာင္းတကၠစီပုိင္ရွင္အမ်ားစုမွာ ေငြေၾကးမျပည့္စုံမႈေၾကာင့္ လည္းေကာင္း၊ အကၡရာတစ္လုံး တကၠစီမ်ား (က) တန္း၊ (ခ) တန္း ေလလံ တကၠစီကား ယာဥ္ေဟာင္းမ်ားမွာ လတ္တေလာ ေန႔စဥ္
၀င္ေငြရရွိေရး သာ ဦးတည္ေနရသျဖင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ေနရာအႏွံ႔တြင္ အုိ/ေဟာင္းတကၠစီ မ်ားသာ မ်ားျပားေနေၾကာင္း၊ ေငြေၾကးတတ္ႏုိင္သည့္ ကုမၸဏီမ်ား၊ အစု အဖြဲ႕မ်ားၿမိဳ႕ေတာ္တကၠစီအျဖစ္ အမ်ားအျပားတင္သြင္းလာမွသာ ၿမိဳ႕ျပ အဂၤါရပ္ႏွင့္ညီၫြတ္လာမည္ျဖစ္၍ ေဆာင္ရြက္ေစလုိေၾကာင္း တကၠစီအၿမဲ ငွားရမ္းသုံးစြဲေနသူ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ခံတစ္ဦးမွ ေျပာသည္။
|
SN
Refးcommercejournal
No comments:
Post a Comment