Popular Posts!

Monday, January 26, 2015

ျမန္မာအစားအေသာက္ေတြမွာပါ၀င္ေသာ ကယ္လိုုရီေတြ

Weight ေလ်ွာ႔ခ်င္တဲ့  ေမာ္ဒယ္ေလးလိုုလွခ်င္တဲ့ ေရႊမမသူငယ္ခ်င္းတို႔...

သိပၸံနည္းက်အျဖစ္ဆံုး၊ အမွန္ကန္ဆံုးဝိတ္ေလ်ွာ႔နည္းဟာ Input အျဖစ္ဝင္လာတဲ့ အစားအေသာက္ကရတဲ့ ကယ္လိုရီကို နည္းေအာင္ထိန္းစားေသာက္ၿပီး၊ Output အျဖစ္ ေလာင္က်ြမ္းသြားေအာင္ လႈပ္ရွားမႈမ်ားမ်ားလုပ္ေပးျခင္းျဖစ္တဲ့အတြက္ ေန႔စဥ္စားေသာက္ေနတဲ့ အစားအေသာက္ေတြရဲ႕ ကယ္လိုရီပါဝင္မႈေတြကို ေယဘူယ်သေဘာေတာ့ သိထားရင္ အက်ိဳးရွိပါလိမ့္မယ္။ လႈပ္ရွားမႈမ်ားတဲ့ လူငယ္ေတြအတြက္ မလိုပါဘူး။ ၃၀ ေက်ာ္ေတြကေတာ့ ဆီခ်က္တစ္ပြဲစားလိုက္လို႔ ဝင္လာတဲ့ ကယ္လိုရီပမာဏကို ေက်ပ်က္ဖို႔ မိနစ္ ၄၀ ေလာက္လမ္းေလ်ွာက္တဲ့လႈပ္ရွားမႈမ်ိဳး လိုအပ္ေၾကာင္း နည္းနည္းသတိျပဳဖို႔လိုပါတယ္။

ဒီစာရင္းေလးၾကည့္လိုက္ရင္ စားခ်င္ေသာက္ခ်င္စိတ္ကုန္သြားမယ္။

က်ြန္ေတာ္တို႔ သတိမထားမိတာေတြအမ်ားႀကီး ဒီမွာပါတယ္။

ဥပမာ၊ အုန္းႏို႔ေခါက္ဆြဲတစ္ပြဲထက္ ရွမ္းေခါက္ဆြဲတစ္ပြဲက ကယ္လိုရီပိုမ်ားတာ၊ ဒန္ေပါက္တစ္ပြဲထက္ ေၾကးအိုးတစ္ပြဲက အမ်ားႀကီးပိုမ်ားတာမိ်ဳးေပါ့။ ( ေအာက္ပါစာရင္းအတြက္ Roche Myanmar Co.,Ltd ကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္)

Ref:https://www.facebook.com/KyawZawLin?pnref=story





Post a Comment

*** လာလည္ေသာအေပါင္းအသင္းမ်ား မိမိ ASN GROUP ONLINE SHOP ကေန သင္တိုု႔အလိုုရွိေသာပစၥည္းမ်ားကိုု ရွာေဖြၿပီး ORDER မွာလိုု႔ရေနပါၿပီ ***

ASNGROUP WAREHOUSE DEALS DEEPS DISCOUNT!