Popular Posts!

Saturday, January 24, 2015

တ႐ုတ္စမတ္ဖုန္းသစ္ Xiaomi ကမာၻအဆင့္တြင္ တတိယ အႀကီးဆံုး ျဖစ္လာ

တ႐ုတ္ စတိဗ္ေဂ်ာ့ဘ္ဟု ေခၚၾကေသာ တ႐ုတ္စမတ္ဖုန္းသစ္ Xiaomi ကို တည္ေထာင္သူႏွင့္ အမႈေဆာင္အရာရွိခ်ဳပ္လည္းျဖစ္ေသာ Lei Jun
တ႐ုတ္ စတိဗ္ေဂ်ာ့ဘ္ဟု ေခၚၾကေသာ တ႐ုတ္စမတ္ဖုန္းသစ္ Xiaomi ကို တည္ေထာင္သူႏွင့္ အမႈေဆာင္အရာရွိခ်ဳပ္လည္းျဖစ္ေသာ Lei Jun
ဇန္န၀ါရီလ ၁၅ ရက္ေန႔တြင္ ယခုႏွစ္အတြက္ ကုန္ပစၥည္းသစ္ ၃ မ်ိဳးကို ထုတ္ျပန္ခဲ့သည့္ Xiaomi က ၎တုိ႔၏ ပထမဆံုး ဖုန္းအမ်ိဳးအစားကို ျဖန္႔ခ်ီခဲ့ၿပီး ၃ ႏွစ္အၾကာတြင္ တ႐ုတ္ စမတ္ဖုန္းေရာင္းခ်ရမႈတြင္ Apple ႏွင့္ Samsung တို႔ကို ေက်ာ္ တက္ခဲ့ၿပီ ျဖစ္သည္။
Mi Note ႏွင့္ Mi Note pro၊ Mi Box ႏွင့္ Mi Headphone စသည့္ ပစၥည္းသစ္မ်ားကို Xiaomi ကို တည္ေထာင္သူႏွင့္ အမႈေဆာင္အရာရွိခ်ဳပ္လည္းျဖစ္ေသာ Lei Jun က တင္ဆက္ျပသသည့္ ပြဲသို႔ ကမာၻတလႊားမွ သ တင္း ေထာက္ ၆၀၀ ေက်ာ္ တက္ေရာက္ သတင္းယူခဲ့ၾကသည္။ ထိုပြဲတြင္ Lei Jun က ၎တို႔ထုတ္လုပ္ေရာင္းခ်ေတာ့မည့္ Mi Note pro ကို Apple မွေနာက္ဆံုးထုတ္လုပ္ခဲ့သည့္ စမတ္ဖုန္း ျဖစ္ေသာ Iphone 6 plus ႏွင့္ ႏိႈင္းယွဥ္ ၿပီး Mi Note pro ၏ အားသာမႈမ်ားကို ေျပာျပသြားခဲ့သည္။
Xiaomi သည္ ယခုအခါတြင္ တယ္လီဖုန္း handset မ်ားအျပင္ အျခားပစၥည္းမ်ား ထုတ္လုပ္ႏိုင္ေအာင္လည္း အရွိန္ျမွင့္ ေဆာင္ရြက္ေနသည္။
၂၀၁၄ခုႏွစ္ ႏို၀င္ဘာလမွ စ၍ Xiaomi က ကုမၸဏီ ၃ ခုတြင္ အေမရိကန္ ေဒၚလာ သန္း ၆၀၀ ေက်ာ္ရင္းႏွီးျမွဳပ္ႏွံခဲ့ၿပီး ေလသန္႔စင္စက္မွသည္ စြမ္းအင္ေခၽြတာေရး မီးလံုးမ်ားအထိ ဒါဇင္ႏွင့္ ခ်ီေသာ ပစၥည္းအမ်ိဳးမ်ိဳး ထုတ္လုပ္ေတာ့မည္ဟုလည္း ေၾကညာခဲ့သည္။
Xiaomi ၏ ၀င္ေငြက ၿပီးခဲ့သည့္ ႏွစ္တြင္ ၂ ဆတိုးတက္လာၿပီး အေမရိကန္ ေဒၚလာ ၁၂ ဘီလီယံအထိေရာက္ရွိခဲ့သည္။ အမႈေဆာင္အရာရွိခ်ဳပ္ Lei Jun က စမတ္ဖုန္းေစ်းကြက္၏ ေခါင္းေဆာင္ေနရာကို ရယူရန္ ဆႏၵရွိေနၿပီး ဆယ္စုႏွစ္ တခု အတြင္းတြင္ Apple ႏွင့္ Samsung တို႔ထက္ ပိုမိုႀကီးမားသည့္ ကုန္အမွတ္တံဆိပ္တခု ျဖစ္လာေစေရး အတြက္ အေမ ရိကန္ ေဒၚလာ ၁ ဘီလီယံ သံုးစြဲသြားမည္ဟုလည္း ကတိျပဳခဲ့ၿပီး ျဖစ္သည္။ Apple ၏ ေအာင္ျမင္မႈကဲ့သို႔ပင္ သူ၏ ရင္းႏွီးျမွဳပ္ႏွံမႈေနာက္ကြယ္မွ စိတ္ကူးက Xiaomi ကို သံုးစြဲသူမ်ား စြဲလန္းေနေစရန္ လံုေလာက္ေသာ ထုတ္ကုန္မ်ားႏွင့္ ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားေပးႏိုင္ေရးျဖစ္သည္။
“Xiaomi က Apple၊ Samsungနဲ႔ တျခားသူေတြေနာက္ကိုလိုက္ၿပီး စမတ္ဖုန္းေစ်းကြက္ထဲကို တိုးခ်ဲ႕လာေနပါတယ္။ ေနအိမ္ေတြ၊ ႐ံုးခန္းေတြ၊ ကားေတြ အတြက္ အဆင္ေျပမယ့္ ပစၥည္းေတြနဲ႔ Application ေတြ ထုတ္လုပ္မယ္လို႔ က်ေနာ္တို႔ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္” ဟု သုေတသန လုပ္ငန္းတခုျဖစ္သည့္ Strategy Analytics မွ အမႈေဆာင္ ဒါ႐ိုက္တာ Neil Mawston ကေျပာသည္။
Lei Jun ၏ အားထုတ္မႈကို အမ်ားကလက္ခံၾကျခင္းမွ Xiaomi ၏ software အေျခခံေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ တယ္လီဖုန္း Handset မ်ားေရာင္းခ်ျခင္းႏွင့္ စတင္ခဲ့ေသာ ၎၏ ကုမၸဏီက Google ၏ Android စနစ္ကို အသံုးျပဳထားသည့္ MIUI အမည္ရွိ software ကိုတြင္က်ယ္လာေအာင္ ျပဳလုပ္ႏိုင္ခဲ့ၿပီးေနာက္ ယခုအခါတြင္ ကမာၻတလႊားတြင္ အသံုးျပဳသူ ၈၅ သန္း ေက်ာ္ရွိေနၿပီျဖစ္သည္။ Xiaomi သည္ ကမာၻေပၚတြင္ အလွ်င္ျမန္ဆံုးဖြံ႔ၿဖိဳးတိုးတက္လာသည့္ စမတ္ဖုန္း ထုတ္လုပ္သူ ျဖစ္ၿပီး ကမာၻအဆင့္တြင္ တတိယ အႀကီးဆံုး ျဖစ္လာသည္။
Xiaomi က data back-up၊ music ႏွင့္ photo gallery အပါအ၀င္ Application မ်ား ထပ္ျဖည့္ခဲ့သည္။ theme မ်ားကိုလည္း သံုးစြဲသူစိတ္ႀကိဳက္ ေျပာင္းလဲ အသံုးျပဳႏိုင္ေအာင္ ျပဳလုပ္ေပးထားသည္။ လူႀကိဳက္မ်ားေသာ လွ်င္ျမန္သည့္ messaging application၊ အခ်က္အလက္မ်ား သိမ္းယူမွတ္သားႏိုင္ရန္ cloud service ႏွင့္ စားေသာက္ဆိုင္မ်ားကို ေလ့ လာရန္၊ ႐ုပ္ရွင္လက္မွတ္ ၀ယ္ယူရန္၊ ပစၥည္းတင္ပို႔မႈမ်ားကို စစ္ေဆးရန္ႏွင့္ ဆရာ၀န္ႏွင့္ ခ်ိန္းဆိုရန္ အသံုးျပဳႏိုင္သည့္ software လည္းပါ၀င္သည္။
“smart ထုတ္ကုန္ေတြ ျပဳလုပ္တဲ့ hardware ကုမၸဏီ ၂၀ ေက်ာ္မွာ ရင္းႏွီးျမွဳပ္ႏွံျခင္း အားျဖင့္ က်ေနာ္တို႔ သိသာထင္ရွား တဲ့ ေအာင္ျမင္မႈ ရရွိေအာင္လုပ္ႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔ တည္ေဆာက္ေနတဲ့ အားလံုးအတြက္ အဆင္ေျပေစတဲ့ စနစ္ (Xiaomi’s ecosystem) ဟာ က်ေနာ္တို႔ ေရွ႕ကို လွ်င္ျမန္စြာတိုးတက္ႏိုင္ေရးအတြက္ ယွဥ္ၿပိဳင္ရာမွာ အေရးအပါဆံုး အားသာခ်က္ျဖစ္မယ္လို႔ က်ေနာ္တို႔ ယံုၾကည္ထားပါတယ္” ဟု Lei Jun က ၀န္ထမ္းမ်ားသို႔ ေပးပို႔သည့္ စာတေစာင္တြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။
Apple ၏ ေဘဂ်င္း အေျခစိုက္ ေျပာေရးဆိုခြင့္ရွိသူ Carolyn Wu ႏွင့္ Samsung ၏ ဆိုးလ္ အေျခစိုက္ ေျပာေရးဆိုခြင့္ ရွိသူ Jini Park တို႔က Xiaomi ၏ ၿပိဳင္ဆိုင္မႈႏွင့္ ပတ္သက္၍ မွတ္ခ်က္ေပးရန္ ျငင္းဆန္ခဲ့ၾကပါသည္။
“Android ကုမၸဏီ အမ်ားစုက software ကုမၸဏီေတြ မဟုတ္ဘူး။ သူတို႔က hardware ကို ပိုအားသန္ၾကတယ္။ Xiaomi ကေတာ့ ကြဲျပားတဲ့ပံုရွိပါတယ္။ သူတို႔က software ပိုင္းမွာ ရင္းႏွီးျမွဳပ္ႏွံေနတယ္” ဟု ရွန္ဟိုင္း အေျခစိုက္ China Market Research Group မွ သုေတသီ တဦးျဖစ္ေသာ James Roy ကေျပာသည္။
Xiaomi ၏ အပို၀န္ေဆာင္မႈမ်ားႏွင့္ ကုန္က်စရိတ္သက္သာေအာင္ ၎တို႔၏ ၀က္ဘ္ဆိုက္မွ တဆင့္ေရာင္းခ်ျခင္းတို႔က Google မရွိသည့္ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံတြင္ ေအာင္ျမင္မႈ ရရွိလာေအာင္ အေထာက္အကူျဖစ္ေစခဲ့သည္ဟု မြန္ဘိုင္း ရွိ Counterpoint Research မွ သုေတသန ဒါ႐ိုက္တာ Neil Shah ကေျပာသည္။ စင္ကာပူႏွင့္ အိႏၵိယတြင္ ပစၥည္းမ်ား စတင္ေရာင္းခ်ေနၿပီျဖစ္သည့္ Xiaomi အတြက္ ႏိုင္ငံတကာေစ်းကြက္တြင္ ယွဥ္ၿပိဳင္ႏိုင္ေရးက ခက္ခဲလိမ့္မည္ ျဖစ္သည္။ Apple ႏွင့္ Google တို႔ကို အမီလိုက္ႏိုင္ရန္ ႏွစ္ႏွင့္ခ်ီ၍ အခ်ိန္ယူရႏိုင္သည္။
“Xiaomi က သာမန္ Android ကုမၸဏီတခု အေျခအေနနဲ႔ အေတာ္ေလး ကြဲျပားျခားနားေအာင္၊ သံုးစြဲသူေတြရဲ႕ စိတ္ထဲမွာ စြဲေနေအာင္ လုပ္ႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ တျခား ကုမၸဏီႀကီးေတြနဲ႔ ရင္ဆိုင္ဖို႔အတြက္ application၊ software နဲ႔ ၀န္ေဆာင္မႈ ဖြံ႔ၿဖိဳးေရးပိုင္းကို ေလွ်ာ့ခ်ခဲ့ပါတယ္” ဟု Neil Shah ကဆိုသည္။
ၿပီးခဲ့သည့္ ႏွစ္အတြင္း ေရာင္းခ်ရမႈ ၃ ဆေက်ာ္တိုး၍ အလံုးေရ ၆၁.၁ သန္းအထိ ေရာက္ရွိခဲ့ေသာ Xiaomi ၏ လွ်င္ျမန္ေသာ တိုးတက္မႈေၾကာင့္ ကုမၸဏီ၏ တန္ဘိုးကို အေမရိကန္ ေဒၚလာ ၄၅ ဘီလီယံ အထိေရာက္ရွိေစခဲ့သည္။ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလအတြင္းတြင္လည္း ႐ုရွား လုပ္ငန္းရွင္သူေဌးႀကီး Yuri Milner အပါအ၀င္ ရင္းႏွီးျမွဳပ္ႏွံသူမ်ားထံမွ ရင္းႏွီးျမွဳပ္ႏွံမႈ အေမရိကန္ေဒၚလာ ၁.၁ ဘီလီယံရရွိခဲ့သည္။ Xiaomi ၏ တန္ဘိုးက အေမရိကန္ေဒၚလာ ၁၀၀ ဘီလီယံ အထိ ေရာက္ရွိသြားႏိုင္သည္ဟု Yuri Milner က ေျပာဆိုခဲ့သည္။
“Lei Jun က Xiaomi ရဲ႕ စနစ္အတြင္းမွာ စိတ္၀င္စားစရာ ကုန္ပစၥည္းနဲ႔ ၀န္ေဆာင္မႈေတြထည့္သြင္းဖို႔ အခြင့္အေရးေပးႏိုင္ေၾကာင္း ေတြ႔ရွိခဲ့ပါတယ္” ဟု Xiaomi တြင္ အေစာပိုင္းကထဲက ရင္းႏွီးျမွဳပ္ႏွံခဲ့သူ ျဖစ္သလို ဒါ႐ိုက္တာ အဖြဲ႕၀င္ေဟာင္း တဦးလည္း ျဖစ္သည့္ Hans Tung က ေျပာသည္။  Xiaomi ၏ ecosystem ဟု သိၾကသည့္ စနစ္တြင္ theme store တခု၊ application store တခု၊ book store တခု၊ ဂိမ္း မ်ားအတြက္ cloud storage ၀န္ေဆာင္မႈမ်ား၊ messaging application တခုႏွင့္ အင္တာနက္ browser တခုတို႔ ပါ၀င္ပါ သည္။
Xiaomi မွ လတ္တေလာျပဳလုပ္ခဲ့သည့္ သေဘာတူညီမႈ အခ်ိဳ႕တြင္ အြန္လိုင္း ၀န္ေဆာင္မႈႏွင့္ အမ်ိဳးအစားစံုပါ၀င္ႏိုင္မႈကို ဦးစားေပးခဲ့သည္။ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ ႏို၀င္ဘာလအတြင္းတြင္ Xiaomi က တ႐ုတ္ႏိုင္ငံ၏ လူႀကိဳက္အမ်ားဆံုး ဗီဒီယို ၀က္ဘ္ ဆိုက္ တခုျဖစ္သည့္ Youku Tudou တြင္ရင္းႏွီးျမွဳပ္ႏွံမည္ျဖစ္ေၾကာင္းေျပာခဲ့သည္။ ေနာက္တပတ္ခန္႔ၾကာျမင့္သည့္အခါ Lei Jun ၏ ရင္းႏွီးျမွဳပ္ႏွံမႈ ကုမၸဏီျဖစ္ေသာ Shunwei Capital က ဗီဒီယို ၀က္ဘ္ဆိုက္တခုျဖစ္သည့္ Baidu ၏ IQiyi.com တြင္ အေမရိကန္ေဒၚလာ သန္း ၃၀၀ ရင္းႏွီးျမွဳပ္ႏွံလိုက္သည္။
ကုမၸဏီက ဒီဂ်စ္တယ္ ေဖ်ာ္ေျဖေရး က႑တြင္ အေမရိကန္ေဒၚလာ ၁ ဘီလီယံ သံုးစြဲၿပီး TV မ်ားႏွင့္ set-top box မ်ားကို အေရာင္းျမွင့္တင္သြားမည္ဟု Lei Jun ကေျပာသည္။ အျခား ကုမၸဏီမ်ားႏွင့္ ပူးေပါင္းေနျခင္းသည္ အင္တာနက္ အပါ အ၀င္ ဆက္သြယ္ႏိုင္သည့္ ကိရိယာပစၥည္းမ်ား ၏ အနာဂါတ္အတြက္ ျဖစ္သည္ဟု ဆိုသည္။
Xiaomi က ဖုန္းႏွင့္ tabletမ်ား၊ TV ႏွင့္ set-top box မ်ား ႏွင့္ router မ်ား အစရွိသည့္ က႑ ၃ ခုတြင္ ဦးစားေပး ေဆာင္ ရြက္သြားမည္ျဖစ္သည္။ လုပ္ငန္း အသစ္မ်ားတြင္ ရင္းႏွီးျမွဳပ္ႏွံျခင္းအားျဖင့္ ဒီဇိုင္းထုတ္ျခင္းႏွင့္ ပိုမိုတိုးတက္ ေကာင္းမြန္ လာေအာင္ ေဆာင္ရြက္ေရးမ်ားတြင္ အရင္းအျမစ္သံုးစြဲရန္ မလိုအပ္ဘဲ ကုန္ပစၥည္း အသစ္မ်ားကို ထုတ္လုပ္ ႏိုင္မည္ ျဖစ္သည္ဟု Lei Jun ကေျပာသည္။
“Xiaomi က smartphone ေတြထုတ္လုပ္ၿပီးတဲ့ေနာက္ နည္းပညာပိုင္းဆိုင္ရာမွာ လႊမ္းမိုးႏိုင္ဖို႔ ႀကိဳးစားေနပါတယ္။ အင္တာနက္နဲ႔ ဆက္စပ္ထားတဲ့ အရာရာတိုင္း ပါ၀င္ပါတယ္” ဟု လန္ဒန္အေျခစိုက္ CM Research ၏ မန္ေနးဂ်င္း ဒါ႐ိုက္တာ Cyrus Mewawalla ကေျပာသည္။
“အင္တာနက္ TV လုပ္ငန္းမွာ Xiaomi ေျခခ်လာတာက အလိုအေလ်ာက္ ေနအိမ္သံုးစနစ္ေတြအတြက္ smart hub ေစ်းကြက္ထဲကို ေအာင္ေအာင္ျမင္ျမင္ ၀င္ေရာက္ႏိုင္ဖို႔ ျဖစ္ပါတယ္”

Ref;irrawaddyburmesenews
Post a Comment

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.
Google
Web Search Site Search

ASNGROUP WAREHOUSE DEALS DEEPS DISCOUNT!