Popular Posts!

Friday, March 16, 2012

မီရွဲလ္ယိုး

Written by ရီတာေအာင္
Saturday, 10 March 2012 15:06
 

စကားေျပာရင္ ခပ္ျဖည္းျဖည္းႏွင့္ မွန္မွန္ေျပာေလ့ ရိွတဲ့ မင္းသမီး Michelle Yeoh (၄၈ ႏွစ္)က သူမ ေနာက္ဆံုးပါ၀င္ သ႐ုပ္ေဆာင ္ခဲ့တဲ့ ျမန္မာ့ ဒီမိုကေရစီ လႈပ္ရွားမႈ ေခါင္းေဆာင္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ အျဖစ္ The Lady ႐ုပ္ရွင္မွာ ပါ၀င္ခဲ့ အၿပီး သူမရဲ႕ ဘ၀ပါ အေျပာင္းအလဲ ျဖစ္သြား ခဲ့တယ္လုိ႔ Hello မဂၢဇင္း အင္တာဗ်ဴး ဆရာမ Susan Rozsnyai ကို ေျပာျပခဲ့တယ္။
မီရွဲလ္က “ဒီ႐ုပ္ရွင္ဟာ ႐ုိက္ကူးေရးၿပီးဆံုးသြားတဲ့အခါ အဖြဲ႕သားအားလံုးကို လက္ဆြဲ ႏႈတ္ဆက္၊ ေနာက္ ႐ုပ္ရွင္တစ္ကား ႐ုိက္ဖို႔ ဆက္ျပင္ဆင္ ႏိုင္ေလာက္တဲ့ အထိ ေပါ့ေသးေသး ႐ုပ္ရွင္ မဟုတ္ဘူး။ ကၽြန္မ အတြက္ေတာ့ ဘ၀နဲ႔ ဆုိင္တဲ့ ေတြးေခၚမႈ၊ အယူအဆေတြ ေပၚေပါက္ လာခဲ့တယ္”လို႔ ဆိုပါတယ္။

သူမက ၁၉၈၃ ခုႏွစ္ ၂၁ ႏွစ္ အရြယ္မွာ Miss Malaysia ဘြဲ႕ရၿပီး ေအာ္စကာ ဆုေတြ တစ္ပံုႀကီးဆြတ္ခူးခဲ့တဲ Crouching Tiger, Hidden Dragon မွာ ပါ၀င္ခြင့္ ရခဲ့တယ္။ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ကို မီရွဲလ္ကုိယ္တုိင္ ျမန္မာျပည္သို႔ သြားေရာက္ ေတြ႕ဆံုခဲ့ဖူးတယ္။ မင္းသမီးက “အဲဒီ့ ေတြ႕ဆံုမႈက ကၽြန္မဘ၀ အတြက္ အမွတ္ရစရာ အေကာင္းဆံုး တစ္ခုျဖစ္ခဲ့တယ္။ ကၽြန္မ စိတ္ေတြလည္း လႈပ္ရွားလုိ႔ေပါ့။ (မီရွဲလ္က ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ကိုစုလုိ႔ ေခၚေ၀ၚပါတယ္) စုအေၾကာင္း ကၽြန္မ ေလ့လာ သုေတသန လုပ္ခဲ့တာ ၄ ႏွစ္ ၾကာတယ္။ ႐ုပ္ရွင္ မ႐ုိက္ခင္ ၆ လလံုးလံုး ကၽြန္မ ျမန္မာစကား သင္ေနၿပီး စု စကားေျပာပံု၊ လမ္းေလွ်ာက္ပံုနဲ႔ တူေအာင္ ေလ့က်င့္ ေနခဲ့ရတယ္။ အဲဒီ အခ်ိန္က ကၽြန္မမွာ အျခား ဘာကိုမွ စိတ္ထဲ မထားႏုိင္ဘူး။ ကၽြန္မရဲ႕ ခ်စ္သူ Jean ကေတာ့ သနားစရာပါ။ ကၽြန္မ ကိုေတာင္ သူက စိတ္ကစဥ့္ကလ်ား ေရာဂါ ဖိစီးေနၿပီ ထင္ခဲ့တာပါ။

“စုရဲ႕အိမ္ကုိ အသြား ျခံထဲ လွမ္း၀င္ လုိက္ေတာ့ အိပ္မက္ မက္ေနသလိုပဲ။ ဒီ ေနရာေတြကို ေရာက္ဖူးေနသလုိပဲ။ ဘာ ေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ထုိင္းႏိုင္ငံ႐ုပ္ရွင္ ႐ိုက္ကြင္းမွာ ေဆာက္ထားတဲ့ ဆက္တင္က လံုး၀ တေထရာတည္း တူေနတာကိုး။ ႀကိဳဆိုတဲ့ အဖြဲ႕၀င္ေတြက အိမ္ဆီကို လက္ညႇိဳး ထုိးျပေတာ့ေတာင္ ကၽြန္မက “ရပါတယ္။ ကၽြန္မ ဘယ္ကုိ သြားရမယ္မွန္း သိပါတယ္”လုိ႔ ေျပာမိေသးတယ္။ အိမ္ထဲေရာက္ေတာ့ စာအုပ္ေတြ၊ ပန္းခ်ီကား ေတြၾကည့္ေနတုန္း အသံၾကားလို႔ ၾကည့္ လုိက္ေတာ့ စု အခန္းထဲ ၀င္လာၿပီးၿပီ။ သူ႔လက္ႏွစ္ဖက္ကို ဖြင့္ၿပီး ကၽြန္မကို လႈိက္လွဲ ေႏြးေထြးစြာ ဖက္ထားခဲ့တယ္။ မိသားစု၀င္ တစ္ေယာက္ကို ႀကိဳဆုိသလိုမ်ဳိး။ စစ္မွန္ ေႏြးေထြးၿပီး ႐ိုးသားတဲ့ အမ်ဳိးသမီး တစ္ေယာက္ပါပဲ။
“ ဒါ႐ိုက္တာ Luc Besson က Printer တစ္ခု၊ Laptop တစ္ခု သယ္သြားၿပီး စုကို ေပးေပးပါတဲ့။ စုက အဲဒါေတြ အားလံုးကို ျငင္းပယ္ခဲ့တာေလ။ ကၽြန္မကို ေမွာင္ခို ကုန္ကူးေနတယ္ ဆုိၿပီး တားျမစ္ခံရမွာလည္း စိုးရိမ္မိေသးတယ္။ ဒီေတာ့ ကၽြန္မက ကၽြန္မတို႔ မိန္းကေလးေတြ လုပ္တတ္တဲ့ အရာကေလး လုပ္သြားတယ္။ ကၽြန္မအႀကိဳက္ ႏႈတ္ခမ္းနီေတာင့္ေလးေတြ သယ္သြားေပးတယ္။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္မက Guerlain မိတ္ကပ္ အလွကုန္ လုပ္ငန္းရဲ႕ ေျပာေရး ဆုိခြင့္ရွိသူ တစ္ေယာက္မုိ႔ အဲဒီက ထုတ္တဲ့ အလွဆီ တခ်ဳိ႕လည္း စုကို လက္ေဆာင္ေပးခဲ့တယ္။ စုက သေဘာက် ပါတယ္။ ဟန္ေဆာင္ပန္ေဆာင္ မဟုတ္ဘဲ ေမတၱာနဲ႔ေပးတဲ့ လက္ေဆာင္ဆုိ စုက ၾကည္ႏူးပီတိ ျဖစ္ေလ့ရွိတယ္။ သူ႔ေခါင္းမွာ ပန္းေတြ ေ၀ေနေအာင္ ပန္ထားတာ ေတြ႕ရဲ႕ မဟုတ္လား။ အဲဒါ သူ႔ကုိခ်စ္လုိ႔ ေပးထားတဲ့ လက္ေဆာင္ေတြ။ လက္ေဆာင္ပန္းေတြ ပန္ထားျခင္းက ခ်စ္ျခင္း ေမတၱာေတြကို ပန္ထားတာတဲ့ေလ။ က်က္သေရရွိရွိ၊ ေျဖာင့္မွန္တဲ့ အမ်ဳိးသမီးပါ”လို႔ ေျပာျပခဲ့ပါတယ္။

မီရွဲလ္က မေလးရွားႏုိင္ငံ Ipoh မွာေမြးတဲ့ တ႐ုတ္ မိသားစု၀င္တစ္ဦးပါ။ ႏုိင္ငံေရးသမားဖခင္ Kian Teik, ေရွ႕ေန မိခင္ Janet တုိ႔မွ ၁၉၆၃ ခုႏွစ္ ၾသဂုတ္ လ ၆ ရက္ေန႔မွာ ေမြးဖြားခဲ့တယ္။ သူမ အသက္ ၄ ႏွစ္အရြယ္က စၿပီး ဘဲေလး အက သင္ယူခဲ့တယ္။ အသက္ ၁၅ ႏွစ္ မွာ မိဘေတြနဲ႔ အတူ အဂၤလန္သုိ႔ ေျပာင္း ေရႊ႕ခဲ့တယ္။ လန္ဒန္ၿမိဳ႕Royal Academy မွာ အက သင္တန္းဆက္တက္ ခဲ့ေပမဲ့လည္း ေက်ာ႐ိုးဒဏ္ရာ တစ္ခုရခဲ့ တဲ့အတြက္ ကေခ်သည္ အေက်ာ္အေမာ္ ျဖစ္ခ်င္ခြင့္ လက္ေလွ်ာ့ခဲ့ရတယ္။ တကၠသိုလ္ ဆက္တက္ရာ အႏုပညာရပ္ ဆုိင္ရာ ဘီေအဘဲြဲ႕ ရရွိခဲ့တယ္။

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္နဲ႔ ပိုၿပီးတူ ေအာင္ နဂိုက သြယ္ႏဲြ႕တဲ့ ခႏၶာကုိယ္ကို အေလးခ်ိန္ ၁၈ ေပါင္ခန္႔ က်ေအာင္ ၀ိတ္ေလွ်ာ့ခ်ခဲ့ေသးတယ္။ မီရွဲလ္က “ကၽြန္မ စုရဲ႕သားအငယ္ Kim နဲ႔လည္း ေတြ႕ဆံုခဲ့တယ္။ ကင္မ္က ေတြ႕ေတြ႕ခ်င္း ကၽြန္မကုိ ကၽြန္ေတာ့္ ေမေမက ခင္ဗ်ားထက္ ပိုပိန္တယ္”လုိ႔ေျပာတာ။ ကၽြန္မ က ကၽြန္မထက္ေတာ့ မပိန္ေလာက္ပါ ဘူးလို႔ ေတြးမိတယ္။ ေမေမ့အေၾကာင္း ေျပာျပပါဦး ဆုိေတာ့ ကင္မ္က “ကၽြန္ေတာ္ ၁၂ ႏွစ္သားက ခြဲခဲ့ရတာ။ မွတ္မိတာ ေတြအမ်ားႀကီး မင္းကို ျပန္မေျပာျပႏုိင္ ေတာ့ပါဘူး”တဲ့။

“မိန္းမသားေတြက စုရဲ႕အေၾကာင္း ၾကားရင္ သူ ဘာေၾကာင့္ သားေလး ၁၄ ႏွစ္နဲ႔ ၁၂ ႏွစ္ ခြဲေနႏုိင္တာလဲ ဆိုတဲ့ေမးခြန္း ပထမဆုံး ေမးေလ့ရွိတယ္။ မိခင္ေတြ ကေတာ့ ငါ့သားသမီး သာလွ်င္ အဓိက ပထမ ဦးစားေပးလို႔ ေျပာၾကတယ္။ ဒါ ေပမဲ့ စု ဘယ္သူ၊ ဘယ္က ဆင္းသက္ လာတယ္ဆုိတာ သိသြားတဲ့ အခါမွာေတာ့ စုလုပ္ရပ္နဲ႔ စြန္႔စားမႈကို နားလည္သေဘာ ေပါက္သြားၾကပါတယ္။ သားႏွစ္ေယာက္စလံုး အေမနဲ႔ ေ၀းေနရေတာ့ အခက္အခဲေတြ ၾကံဳခဲ့ေပမဲ့ သူတုိ႔ အေမကို အျပစ္မတင္ဘူး။ သူတုိ႔ ႀကီးလာေတာ့ အေမ အလုပ္ေတြက မိသားစုထက္ အေရး ပါမွန္း ပိုနားလည္လာတယ္”လို႔ မီရွဲလ္က ေျပာျပသြားခဲ့တယ္။

မိခင္အေၾကာင္း၊ သားေတြ အေၾကာင္းေျပာေနေပမဲ့ မီရွဲလ္ရဲ႕တကယ့္ ဘ၀မွာေတာ့ မိခင္ဘ၀ကို ခံယူခြင့္မရခဲ့ ပါဘူး။ သူမရဲ႕ ခင္ပြန္းေဟာင္း၊ ပထမ အိမ္ေထာင္ဖက္ Dickson Poon နဲ႔တုန္းက ရင္ေသြးေလးေမြး၊ မိသားစုထူေထာင္ ခ်င္ခဲ့ေပမဲ့ အဆင္မေျပခဲ့ပါ။ “ကၽြန္မ ေနာင္တရေနဖု႔ိေတာ့ မရွိပါဘူး။ ကၽြန္မမွ ကိုယ္တုိင္မလုပ္ႏိုင္ခဲ့တာပဲ။ အဲဒီအိမ္ ေထာင္ကို ၿဖိဳခြဲ ထြက္လာခဲ့တာ ဒီအခ်က္ ကလည္း တစ္ခု အပါအ၀င္ေပါ့။ သူက လည္း သားသမီးလုိခ်င္ပါတယ္။ ျဖစ္ မလာတာဟာ သူ႔အတြက္လည္း တရား မမွ်တဘူးေလ။
“ကၽြန္မရင္ခြင္ထဲမွာ ကိုယ္ပုိင္ရင္ ေသြးေလးဖက္ေပြ႕ ထားခ်င္လုိက္တာလို႔ တမ္းတမိခဲ့ဖူးပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္မမွာ အခု ေမြးစားသားသမီးေတြ ၅ ေယာက္ေတာင္ ရွိေနပါၿပီ။ (၅ ေယာက္ အနက္ တစ္ေယာက္မွာ ခင္ပြန္းသည္ ေနာက္အိမ္ေထာင္မွ ေမြးတဲ့ သမီးေလး ျဖစ္တယ္။) ေသြးသားေတာ္စပ္သည္ ျဖစ္ေစ၊ မေတာ္စပ္သည္ျဖစ္ေစ ခ်စ္ျခင္း ေမတၱာသာ ပါ၀င္ရင္ ျမင့္ျမတ္တဲ့အခ်စ္ ေတြ ျဖစ္လာမယ္လုိ႔ ကၽြန္မယံုၾကည္ ပါတယ္”

ၿပီးေတာ့ မီရွဲလ္က The Lady ႐ုပ္ရွင္ ႐ိုက္ကူးေနရင္း “စုနဲ႔ သူမရဲ႕ ခင္ပြန္းတုိ႔ အၾကားက ႏွလံုးသားကို ေလ့လာခြင့္ ရခဲ့တယ္။ စုက မိသားစုနဲ႔ ရွိေနခ်ိန္ မိသားစု အေပၚ တာ၀န္ေက်တဲ့ မိခင္ျဖစ္ခဲ့တယ္။ တစ္ခ်ိန္တည္းမွာပဲ စာအုပ္ေတြ ကုိယ္တုိင္ ေရးႏုိင္ခဲ့ေသးတယ္။ ဇနီးသည္ရဲ႕ ဆံုးျဖတ္ခ်က္နဲ႔ လုပ္ရပ္ကို သူ႔ ခင္ပြန္းက ပံ့ပိုးေသးတာ။ တစ္စံုတစ္ ေယာက္ကို အမွန္တကယ္ ခ်စ္ရင္၊ အဲဒီ လူကို ေျပာင္းလဲပစ္ဖုိ႔ မႀကိဳးစားဘူး။

“ကုိယ္ခ်စ္ရသူ ျဖစ္ခ်င္တဲ့ ဆႏၵကို အေထာက္အက သာေပးတယ္ ဆိုတဲ့ သေဘာထားေလးကို နားလည္လာမိ တယ္”

မီရွဲလ္ရဲ႕ တကယ့္ ဘ၀မွာလည္း ေစ့စပ္ထားတဲ့ ခ်စ္သူ Jean Todt အေပၚ အဲဒီလုိပဲ သေဘာထားေၾကာင္း ႏႈိင္း ယွဥ္ေျပာျပပါတယ္။ ၿပီးခဲ့တဲ့ ဇူလုိင္လ က ေမာ္နာကို တုိင္းျပည္မွာ မင္းသား အဲလ္ဘတ္ႏွင့္ ရွာလင္း၀စ္စေတာ့ခ္တုိ႔ ေတာ္၀င္ မဂၤလာပြဲကို အတူတြဲ တက္ခဲ့ၾက တယ္။ “ကၽြန္မ သူ႔ကိုၾကည့္ၿပီး ေသခ်ာ ေပါက္ေျပာႏိုင္တာ ပိုေကာင္းတဲ့ လူတစ္ ေယာက္ျဖစ္လာေအာင္ ကၽြန္မကို ကူညီ ပံ့ပုိးခဲ့တယ္။ ကိုယ္ခ်စ္ရတဲ့ သူက တာ၀န္ေတြ၊ အလုပ္ေတြေၾကာင့္ အေ၀း မွာ ေရာက္ေနျခင္းအေပၚ “မင္းက ငါ့ အနား မေနခ်င္ဘူး မဟုတ္လား” လုိ႔ အျပစ္တင္တာ၊ အျပစ္ရွိသလုိ ခံစားရ ေအာင္ လုပ္တာကေတာ့ အဆုိးဆံုးပါပဲ။

“ကၽြန္မ ခ်စ္သူကေတာ့ ဒါမ်ဳိး မဟုတ္တဲ့ ဆန္႔က်င္ဘက္ပါ။ ကၽြန္မ အႏုပညာအလုပ္ကို ခ်စ္မွန္းသိတယ္။ ကၽြန္မ ေပ်ာ္ေနရင္သူလည္း ေပ်ာ္ေန တယ္။ ကၽြန္မရဲ႕ ကမာၻထဲ သူရွိတဲ့အခ်ိန္ ဆို သူက ေရွ႕တန္း မထြက္ဘူး။ ေနာက္တန္းမွာပဲ ေနၿပီး ကၽြန္မအတြက္ ဂုဏ္ယူေနတယ္။ ပထမ ခင္ပြန္းနဲ႔တုန္းက အႏု ပညာ အလုပ္ကို ရပ္ဆုိင္းလုိက္ၿပီး အိမ္ေထာင္ရွင္မ ပီသေအာင္ ေနခဲ့တယ္။ အဲဒါက ကၽြန္မရဲ႕ ေရြးခ်ယ္မႈပါ။ စြန္႔ လႊတ္စြန္႔စားမႈရယ္လုိ႔ ကၽြန္မကေတာ့ မျမင္ပါဘူး။ အိမ္ေထာင္သာယာမႈကို အဓိက ျဖစ္ေစခ်င္တာပါ။

မိသားစုေလး ထူေထာင္မယ္ဆုိေတာ့ ကၽြန္မတုိ႔ ၂ ေယာက္စလံုးခရီးေတြပဲ သြားေနၾက တယ္။ ဘာေၾကာင့္မ်ား လက္ထပ္ခဲ့ပါ လိမ့္လို႔ ေတြးမိတယ္။ ဒီကေန႔ မင္းသမီး သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြမ်ား အႏုပညာအလုပ္ လည္းလုပ္၊ ခင္ပြန္းသည္နဲ႔ ကေလးေတြလည္း ေမြးထားတာျမင္ေတာ့ အံ့ၾသမိ သလို၊ သူတုိ႔ကိုလည္း ခ်ီးက်ဴးအေလး ျပဳပါတယ္။ ကၽြန္မ သူတုိ႔လုိ မလုပ္ႏုိင္ ခဲ့ဘူး။ ကၽြန္မက တစ္ခုခုကို စလုပ္ၿပီ ဆုိရင္ တစ္ခုတည္းမွာပဲ အာ႐ံုစုိက္ႏုိင္ တယ္”

အင္တာဗ်ဴးသူက ဒီေနရာမွာ မီရွဲလ္ယုိးက ၄ ႏွစ္လံုးလံုး ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ႏွင့္ ႐ုပ္ရွင္အတြက္ အာ႐ံု စုိက္ေနရလုိ႔ လက္မထပ္ႏုိင္ေသးတာ မ်ားလားလို႔ ေတြးမိေၾကာင္း ဆုိပါတယ္။
“ကၽြန္မခ်စ္သူ ဂ်င္းက ကၽြန္မကုိ အပတ္စဥ္ လက္ထပ္ခြင့္ ေတာင္းေနဆဲ ပါပဲ။ ဘယ္ေလာက္ ခ်စ္စရာ ေကာင္းသလဲ။ ကၽြန္မက ေခါင္းညိတ္လိုက္ရင္ သူက အဲလို ခ်စ္စဖြယ္ လက္ထပ္ခြင့္ ဘယ္ေတာင္းေတာ့မလဲလို႔ ရယ္ေမာရင္း ေျပာျပပါေသးတယ္။ ကၽြန္မတုိ႔ ၂ ေယာက္ Geneva နဲ႔ ပဲရစ္ တစ္လွည့္စီ ေနပါတယ္။ ကၽြန္မ မိသားစု ရွိတဲ့ မေလးရွားကို ၂ လတစ္ေခါက္ေလာက္ သြား ျဖစ္တယ္။ ႀကီးႀကီးက်ယ္က်ယ္ မဂၤလာ ပြဲမက်င္းပ ခ်င္ေပမဲ့ ကၽြန္မတုိ႔မွာ မိတ္ေဆြေတြက အမ်ားသား။ အားလံုး ကလည္း လာခ်င္ၾကတာ။ ေပ်ာ္စရာ ႀကီး ျဖစ္မွာလို႔ ထင္ပါတယ္”

တစ္ဖန္ မီရွဲလ္က “ကၽြန္မ အခုခ်ိန္ အထိ စုရဲ႕သားအငယ္ ကင္မ္နဲ႔ အဆက္ အသြယ္ မျပတ္ပါဘူး။ မိသားစုေတြလုိပဲ ျဖစ္လာတယ္” တဲ့။ အဲဒီ ႐ုပ္ရွင္ကို ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ကိုယ္တုိင္ မၾကည့္႐ႈရေသးေပ။ မင္းသမီးက “ကၽြန္မ ထင္တာေတာ့ ဒီ႐ုပ္ရွင္ကို စု ၾကည့္ဖုိ႔ ေတာ္ေတာ္ေတာ့ အားတင္းရမယ္။ ကၽြန္မ အခါေပါင္းမ်ားစြာ ၾကည့္ ၿပီးေပမဲ့၊ ၾကည့္တုိင္း ခံစားရတုန္းပဲ” လုိ႔ ရင္ဖြင့္ပါတယ္။
ရီတာေအာင္(NY)
(ေရႊအျမဳေတ မဂၢဇင္း၊မတ္လ ၂၀၁၂)

No comments:

*** လာလည္ေသာအေပါင္းအသင္းမ်ား မိမိ ASN GROUP ONLINE SHOP ကေန သင္တိုု႔အလိုုရွိေသာပစၥည္းမ်ားကိုု ရွာေဖြၿပီး ORDER မွာလိုု႔ရေနပါၿပီ ***

ASNGROUP WAREHOUSE DEALS DEEPS DISCOUNT!