Popular Posts!

Wednesday, May 7, 2014

ေရာင္းခ်သူ တစ္ဦးတည္းကို သံုးမွာလား ေရာင္းခ်သူ အမ်ားအျပားကို သံုးမွာလား

ေရာင္းခ်သူ တစ္ဦးတည္းကို သံုးမွာလား ေရာင္းခ်သူ အမ်ားအျပားကို သံုးမွာလား
ႏိုင္မိုး
ေရာင္းခ်သူ အမ်ားအျပား မဟာဗ်ဴဟာသည္ ျပႆနာမ်ားကို သယ္ေဆာင္ လာပါသည္...
ေရာင္းခ်သူ တစ္ဦးတည္းလား သို႔မဟုတ္ ေရာင္းခ်သူ အမ်ားအျပားလား။ ေအာ္ပေရတာ မ်ားသည္ ကိုင္တြယ္ရ ခက္ေသာ ထိုျပႆနာကို ဆက္သြယ္ေရး ကြန္ရက္မ်ား စတင္ေသာ အခ်ိန္ကတည္းက ႀကံဳေတြ႕ ခဲ့ရပါသည္။
ယခင္ ဆက္သြယ္ေရး ဖြံ႕ၿဖိဳးမႈ အေျခအေနတြင္ လူႀကိဳက္မ်ား၊ ေခတ္စားခဲ့ေသာ ေရာင္းခ်သူ အမ်ားအျပားကို သံုးစြဲျခင္းသည္ အင္တာပ႐ိုက္စ္မ်ားကို မ်ားျပားလြန္းေသာ ကြဲျပားသည့္ ပတ္သက္ ဆက္ႏႊယ္မႈမ်ား အတြက္ စီမံခန္႔ခြဲရန္ တြန္းပို႔လ်က္ ရွိပါသည္။ အမ်ဳိးမ်ဳိးေသာ ေရာင္းခ်သူမ်ား၏ ကုန္ပစၥည္းမ်ားသည္ အျပန္အလွန္ လည္ပတ္ အလုပ္လုပ္ႏိုင္စြမ္း မရွိျခင္း သို႔မဟုတ္ သံုးစြဲသူမ်ား အတြက္ ဘံုတူညီေသာ ဆက္သြယ္မႈမ်ားကို မေထာက္ပံ့ ေပးႏိုင္ျခင္းတို႔ ျဖစ္ေကာင္း ျဖစ္ႏိုင္ပါသည္။
ေရာင္းခ်သူ အမ်ားအျပား မဟာဗ်ဴဟာသည္ အလြန္တရာ ႀကီးမားေသာ ကြန္ရက္ ျဖန္႔ၾကက္မႈမ်ားတြင္ အက်ဳိး ရွိပါသည္။ သို႔ေသာ္ ယခုႏွစ္မ်ား အတြင္း ထိုသို႔ ျပဳလုပ္ျခင္းသည္ စီးပြားေရးလုပ္ငန္း လုပ္ေဆာင္ ရာတြင္ လည္းေကာင္း၊ ကြန္ရက္ ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းမႈမ်ား ျပဳလုပ္ရာတြင္ လည္းေကာင္း ျပႆနာ အေျမာက္အျမား ျဖစ္ေပၚ ေစပါသည္။
ဥပမာအားျဖင့္ Call Drop ႏွင့္ LAC ျပႆနာမ်ား ဆက္သြယ္ေရး ကြန္ရက္အတြင္း ျဖစ္ေပၚ ေစပါသည္။ နယ္နိမိတ္ ဧရိယာမ်ားတြင္ CRO ႏွင့္ PT တို႔၏ Parameter Setting မ်ား Idealization မျဖစ္ျခင္းေၾကာင့္ ျပႆနာမ်ား သယ္ေဆာင္ လာပါလိမ့္မည္။ Signal သည္ အျခား Cell မွ Signal ထက္ နိမ့္ေနလွ်င္ ေတာင္မွ လက္ကိုင္ ဖုန္းသည္ Cell တစ္ခုကို Service Cell အျဖစ္ ျပန္လည္ ေရြးခ်ယ္ပါမည္။ ဤနည္းအားျဖင့္ သံုးစြဲသူက ဖုန္းတစ္ခါ ေခၚလိုက္တိုင္း Call drop, access failure စသည္တုိ႔ကို အႀကိမ္ႀကိမ္ ျဖစ္ေစ ပါလိမ့္မည္။
မတူညီေသာ ေရာင္းခ်သူမ်ား၏ ပစၥည္းမ်ားသည္ မတူညီေသာ LAC မ်ားကို အသံုးျပဳေလ့ ရွိသည္။ ဟန္းဆက္မ်ားသည္ Cell တစ္ခုမွ တျခား Cell တစ္ခုသို႔ Cell ကို ျပန္လည္ ေရြးခ်ယ္ရာတြင္ အကယ္၍ Cell အသစ္၏ LAC သည္ အေဟာင္းႏွင့္ မတူညီပါက ဟန္းဆက္သည္ Location Update လုပ္လိမ့္မည္။
အကယ္၍ နယ္နိမိတ္ ဧရိယာသည္ Downtown ၏ အဓိက လမ္းမႀကီးေပၚတြင္ လည္းေကာင္း၊ မီးရထား လမ္းႏွင့္ အနီးအနားတြင္ လည္းေကာင္း ရွိေနပါက Location Update အတြက္ SDCCH ကိုယူမည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ အလြန္မ်ားျပားေသာ သံုးစြဲသူမ်ားသည္ အနီး ပတ္ဝန္းက်င္တြင္ ရွိေနေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ ၎သည္ လြန္စြာမ်ားျပားေသာ Location Update မ်ားကို လုပ္ေဆာင္ေစၿပီး လြန္စြာမ်ားျပား ေသာ SDCCH traffics မ်ားကို ျဖစ္ေပၚ ေစပါသည္။ ဤကဲ့သို႔ SDCCH traffics အတြက္ ေအာ္ပေရ တာသည္ မည္သည့္ အဖိုးအခမွ် မရႏိုင္ပါ။ ၎သည္ ေအာ္ပေရတာ၏ Frequency ႏွင့္ Hardware အရင္း အျမစ္ကို သံုးစြဲျခင္းသာ ျဖစ္သည္။
လုပ္အား သံုးစြဲေသာ အခ်ိန္ႏွင့္ ထိန္းသိမ္းစရိတ္သည္ ေရာင္းခ်သူ အေရအတြက္ အေပၚတြင္ အနည္းႏွင့္ အမ်ား အခ်ဳိး က်ပါသည္။ လုပ္သားအင္အားႏွင့္ လုပ္ငန္း အရွိန္အဟုန္ ေကာင္းမြန္ေစရန္ လုပ္ငန္း အဆင့္ဆင့္တို႔ ရွိေသာ၊ ပိုမိုႀကီးမားသည့္ ဘတ္ဂ်က္ ရွိေသာ၊ ႀကီးမား ရင့္က်က္ေသာ ေအာ္ပေရတာ တစ္ဦးတြင္ ေရာင္းခ်သူ မ်ားျပားေသာ မဟာဗ်ဴဟာကို ေရြးခ်ယ္မႈသည္ ပိုေကာင္းေသာ အခြင့္အေရး တစ္ခု ျဖစ္ႏိုင္ပါသည္။
ေရာင္းခ်သူ တစ္ဦးတည္း မဟာဗ်ဴဟာသည္ အက်ဳိးေက်းဇူး မ်ားပါသည္...
ေရာင္းခ်သူ တစ္ဦးတည္း မဟာဗ်ဴဟာတြင္ အက်ဳိးေက်းဇူးေပါင္း ေျမာက္ျမားစြာ ရွိပါသည္-
          -စတင္ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံစရိတ္ သက္သာျခင္း။
          -စီမံခန္႔ခြဲရာတြင္ လြယ္ကူေစျခင္း၊ လုပ္ငန္းလည္ပတ္ရာတြင္ ေခ်ာေမြ႕ေစျခင္း၊ ေအာ္ပေရတာ အသစ္မ်ား အတြက္ သင့္ေလ်ာ္မႈ ရွိျခင္း။
          -ေရာင္းခ်သူမ်ား အခ်င္းခ်င္း အျပန္အလွန္ ခ်ိတ္ဆက္ရန္ မလိုျခင္း၊ ျပစ္ခ်က္ စီမံခန္႔ခြဲရန္ နည္းသြားျခင္း။
          -သေဘာတူညီမႈႏွင့္ စြမ္းေဆာင္ရည္ အဆင့္အတန္း တိုင္းတာမႈမ်ားကို အလြယ္တကူ ရရွိႏိုင္ျခင္း။
          -႐ိုးရွင္းေသာ တာဝန္ ခံႏိုင္မႈ ရွိျခင္း။
           ပိုမို လ်င္ျမန္ေသာ ကြန္ရက္ တည္ေဆာက္ႏိုင္ျခင္းတို႔ ျဖစ္ပါသည္။
ေရာင္းခ်သူ တစ္ဦးတည္းႏွင့္ ေရာင္းခ်သူ အမ်ားအျပား ဆံုးျဖတ္ခ်က္ အတြက္ စဥ္းစားရန္ အခ်က္မ်ား

 Ref:myawady.net

No comments:

*** လာလည္ေသာအေပါင္းအသင္းမ်ား မိမိ ASN GROUP ONLINE SHOP ကေန သင္တိုု႔အလိုုရွိေသာပစၥည္းမ်ားကိုု ရွာေဖြၿပီး ORDER မွာလိုု႔ရေနပါၿပီ ***

ASNGROUP WAREHOUSE DEALS DEEPS DISCOUNT!