ဧရာဝတီ Wednesday, 02 March 2011 12:56
[မူဆယ္နယ္စပ္ ၁၀၅ မုိင္ဂိတ္ကိုျဖတ္၍ တရုတ္ကုန္ပစၥည္းမ်ား ျမန္မာျပည္ဘက္သို႔ တင္သြင္းလာသည္ကို ဤသို႔ ျမင္ေတြ႕ရသည္ (ဓာတ္ပံု - ေခတ္ၿပိဳင္)"]
ျမန္မာႏုိင္ငံ၏ အေ၀းေျပး လမ္းမႀကီးမ်ားေပၚတြင္ သတ္မွတ္တန္ခ်ိန္ထက္ ပိုမိုတင္ေဆာင္ သြားလာသည့္ ကုန္ကားမ်ားကုိ အစုိးရပုိင္အျဖစ္ သိမ္းယူသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ကုန္းလမ္းညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာန (ကညန) ဥပေဒအရ မတ္လ ၁ ရက္ေန႔က တရား၀င္အမိန္႔ ထုတ္ျပန္လိုက္သည္။
မူဆယ္နယ္စပ္ ၁၀၅ မုိင္ဂိတ္ကိုျဖတ္၍ တရုတ္ကုန္ပစၥည္းမ်ား ျမန္မာျပည္ဘက္သို႔ တင္သြင္းလာသည္ကို ဤသို႔ ျမင္ေတြ႕ရသည္ (ဓာတ္ပံု - ေခတ္ၿပိဳင္)
အေ၀းေျပး လမ္းမ်ားေပၚတြင္ ျဖတ္သန္းသြားလာေသာ ကုန္ကားမ်ားသည္ အာဆီယံစံခ်ိန္စံညႊန္းႏွင့္အညီ ယာဥ္တြင္ပါရွိသည့္ ၀င္ရုိးအေရအတြက္အလိုက္ ခြင့္ျပဳသည့္ ပမာဏအတုိင္းသာ ကုန္စည္မ်ား တင္ေဆာင္ၾကရန္ ယမန္ႏွစ္ကတည္းက တရား၀င္ အမိန္႔ထုတ္ျပန္ခဲ့သည္။
သတ္မွတ္ကုန္ တန္ခ်ိန္ထက္ ပုိမုိကုန္တင္ေဆာင္ေသာ ကုန္ကားမ်ားကုိ ယခင္က ကုန္မ်ား ေလွ်ာ့ခ်ရန္သာ ေျပာဆိုခဲ့ေၾကာင္း၊ ယခု အခါတြင္မူ ကုန္စည္မ်ား ေလွ်ာ့ခ်ခိုင္းရံု မဟုတ္ေတာ့ဘဲ ကုန္စည္မ်ားႏွင့္ ကားကုိ အစုိးရပုိင္အျဖစ္ သိမ္းယူသည္အထိ အေရးယူသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာႏုိင္ငံ အေ၀းေျပး ကုန္စည္သယ္ယူ ပုိ႔ေဆာင္ေရးအသင္းမွ ကုန္ကားပုိင္ရွင္တဦးက ေျပာသည္။
အဆိုပါအမိန္႔ေၾကာင့္ ဆန္၊ ဆီ အပါအ၀င္ အေျခခံစားေသာက္ကုန္ ေစ်းႏႈန္းမ်ား ထပ္မံျမင့္တက္ႏုိင္ေၾကာင္း ေျပာဆို ေနၾကသည္။
“အခုဟာက အရမ္း တင္းက်ပ္လာတယ္။ ကုန္ကား ပုိင္ရွင္ေတြကလည္း ေစ်းႏႈန္းေတြ ျမႇင့္မွာပဲ။ တခ်က္မွားတာနဲ႔ ကုန္ကားပါ အသိမ္းခံရမွာဆုိေတာ့ ကုန္စည္ သယ္ယူပုိ႔ေဆာင္တဲ့ စရိတ္ေတြလည္း ထပ္ျမင့္သြားမယ္” ဟု ေက်ာက္ပန္းေတာင္းမွ ရန္ကုန္သုိ႔ ကုန္စည္ သယ္ယူပုိ႔ေဆာင္ေရး လုပ္ကုိင္ေနသာ အေ၀းေျပး ကုန္ကားပုိင္ရွင္တဦးက ရွင္းျပသည္။
အာဆီယံစံခ်ိန္စံညြန္း ႏွင့္အညီ ကုန္တန္ခ်ိန္ သတ္မွတ္တင္ေဆာင္သည့္ စနစ္ စတင္ က်င့္သုံးစဥ္ ၂၀၁၀ ျပည့္ႏွစ္ အတြင္းကလည္း ကုန္သယ္ေဆာင္ စရိတ္မ်ားျမင့္တက္ခဲ့ၿပီး ကုန္စည္ေစ်းႏႈန္းမ်ား ျမင့္တက္သြားခဲ့သည္။
“ဒီစနစ္ စစခ်င္းမွာ ကုန္စည္ သယ္ယူ စရိတ္ ႏွစ္ဆေလာက္ တက္သြားတယ္။ အရင္ ကုန္တတန္ သယ္မယ္ဆုိရင္ က်ပ္ ၃ ေသာင္းေလာက္ က်တဲ့ေနရာမွာ ၆ ေသာင္းေလာက္ ျဖစ္သြားတယ္။ အဓိက ဆန္ေတြေစ်းတက္တယ္။ ကားနဲ႔ သယ္ရတဲ့ တျခား ကုန္စည္ေတြလည္း တက္သြားတယ္” ဟု ဘုရင့္ေနာင္ေစ်းကြက္မွ ကုန္ကားပုိင္ရွင္က ေျပာသည္။
ယခုအေျခအေနတြင္ စက္သုံးဆီ ေစ်းႏႈန္းမ်ားလည္း ျမင့္တက္လ်က္ ရွိျခင္းေၾကာင့္ ကုန္ကားမ်ား တြက္ေျခမကုိက္ ျဖစ္ေနၿပီး လုပ္ငန္း ေခတၱ ရပ္နားမႈမ်ားပင္ ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
“ဒီဇယ္က ရန္ကုန္မွာ တဂါလန္ က်ပ္ ၄၀၀၀၊ နယ္ေတြမွာ ၅၀၀၀ ေလာက္ျဖစ္ေနတယ္။ နယ္ေတြက တက္လာမယ့္ ကုန္ကားေတြက ဒီဇယ္ေစ်း တအားျမင့္ေနေတာ့ မကုိက္ဘူး၊ လုပ္ငန္းရပ္ထားတယ္။ ဒီရက္ပုိင္းအတြင္း ကုန္စည္ သယ္ယူ ပုိ႔ေဆာင္တဲ့စရိတ္ေတြ ထပ္တက္ဖို႔ရွိတယ္” ဟု ဘုရင့္ေနာင္ေစ်းကြက္မွ ကုန္ကားပုိင္ရွင္က ဆက္ေျပာသည္။
ကုန္စည္သယ္ယူစရိတ္မ်ား ျမင့္လာသည့္ အျပင္ လာမည့္ ဧၿပီလမွ စတင္ၿပီး အစုိးရ၀န္ထမ္း လစာမ်ားကုိ ၄ ဆနီးပါး တုိးျမႇင့္မည္ဆိုေသာ သတင္းမ်ားလည္း တရားဝင္ ထြက္ေပၚလာၿပီ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ဆန္၊ ဆီ စသည့္ အေျခခံ စားေသာက္ကုန္မ်ား အပါအဝင္ လူသုံးကုန္ ပစၥည္းေစ်းမ်ား တရိပ္ရိပ္ တက္လ်က္ရွိသည္။
Popular Posts!
-
အခုမွဒုုကၡေရာက်ေတာ့တာဘဲ..... OS X က Blogs ေတြမွာMyanmar unicode ကိုုဘဲ Support လုုပ္ေပးထားတယ္. အခုုလဲဘဲစာေရးေနရတာအဆင္မေျပပါဘူး.... အခုုလ...
-
ရန္ကုန္တိုင္းသတင္းအဖြဲ့ တန္ေျကး သံုးသိန္းငါးေသာင္းတန္ဖုန္းကို ကြန္ပ်ူတာမွ random မဲနွိုက္ျပီး ေပါက္သည့္အတြက္ ကံထူးရွင္ကို တစ္သိန္းသ...
-
MAC OS Keyboard shortcuts ေလးေတြမသိရင္ေတာ္ေတာကိုု ဒုုကၡေပးပါတယ္... အခုုလဲသံုုးေနရင္းႏွင့္ အဆင္မေျပတာႏွင့္ Shortcut Keysေတြကို ရွာလိုုက္တ...
-
အခုမွ MAC OSX မွာ ZawGyi လက္ကြက္ေတြ ဒုုကၡလွလွႀကီးေတြေတာ့တာဘဲ!အဆင္မေျပပါဘူး blogs ေတြမွာစာေရးတာ၊Blogs ေတြမွာ စာရိုုက္ရတာ Zawgyi လက္ကြက္လို...
-
ဒီေလာက္ေတာင္ အေျခထိေတာင္ျဖစ္ေနၿပီလား? သက္ဆိုုင္ရာတာ၀န္ရွိသူေတြ ဘာမွာ အေရးမယူဘဲ ေနတာကိုုက ပိုုအံ့ၾသဟရာပိုုေကာင္းေနပါတယ္၊ အရင္တုုန္းက ႏိုု...
-
Google အေၾကာင္း လူသိမမ်ားေသးေသာ အခ်က္(၁၀)ခ်က္ အေမရိကန္ျပည္ေထာင္စု၊ စတန္းဖို႔တကၠသိုလ္မွ Ph.D ေက်ာင္း သားမ်ားျဖစ္ေသာ လယ္ရီေပ့ခ်္ (Larry...
-
အဘယ္ေၾကာင့္ ျမစ္ဆုံ ( အပိုင္း ၁ မွ ၂၀ ထိ ) အစၥေရးကေတာ့ ဧရာဝတီ ျမစ္ၾကီးကို ၾကည့္ျပီး တအံ့တၾသေျပာလိုက္တာက “မင္းတို႕ ေတာ္ေတာ္ခ်မ္းသာတာ...
-
ျပည္သူလူထုုေလးေတြက ေလာေလာဆယ္မွာ အဆမတန္ ေစ်းေတာက္ေလ ွ်ာက္ တက္ေနတဲ့ ႏို င္ငံျခားလုုပ္ငန္းရွင္ေတြလာေရာက္ ရင္ႏွီးျမွပ္ႏွံမယ္ ထင္ရ တဲ့ စီမံ...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment